Mar 15, 2010

Tulang Kaki Abby Abadi Retak



Alaaa sian nyer kat kak Abby Abadi kita nih! Dugaan menimpa bila Abby yang terjatuh dan merasakan kaki nya terseliuh sebenarnya mengalami keretakkan tulang! Kak Abby telah dirawat Damansara Specialist Hospital dan telah disimen secara Fiber Glass,sekarang kak Abby sedang mencari sesiapa mengenali orang yang mampu mengubati patah dan retak tulang yang dialaminya untuk membantunya dalam proses pemulihan ini.


Rokku ade dengan jugak orang yang mampu mengubati retak atau patah tulang dengan hanya menghembus-hembus saja,tapi Rokku tak kenal so tak boleh la nak tolong kak Abby.Kesian sebab mungkin kak Abby ada terikat dengan mana-mana produksi sekaligus merencatkan pula jadual pengambaran produksi tersebut,kalau takde takpe lah kan? Kalau terganggu nanti busuk lagi nama kak Abby!


Tapi dengar suara macam Kak Abby desperate nak sembuh cepat dan lebih awal dari tarikh harus berehat yang telah diberikan doktor yang memakan masa berminggu-minggu lamanya.Kalau korang ada info please hubungi Facebook Abby Abadi dan berikan detail tentang orang yang pandai sembuhkan patah tu eh? Walaupun sakit masih lagi ceria Abby dan anak-anaknya yang somel nih!Hehehe..Sempat posing depan kamera walaupun kaki bersimen! Untuk kak Abby Rokku doakan anda semoga cepat sembuh kerana Ragam Artis memang suka dengan Abby Abadi! Huahuahua..

2 comments:

Ismail Noh said...

Semoga kak abby cepat sembuh~

Unknown said...

cepat2 la sembuh kak abby...

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics