Mar 29, 2010

Badrul Muhayat Wanted! Pukul Dan Cekik Isteri


Mamat ni memang dari dulu tak abis-abis kisah buruk je! Tak pernahnya baik,Skandal bukan main ramai.Tapi yang pelik bini dia ni setia je! Macam orang bodoh lah pulak! Bukan sekali dua kena terajang dengan tamparan si Badrul ni tapi baru sekarang kisah ni dibawa ke pihak berkuasa.Sekarang Badrul Muhayat tengah dalam pelarian dan taktau dimana ceruk hutan yang dia sedang berada.

Malah polis berkata yang Badrul Muhayat seperti boleh mengesan yang pihak polis sudah bersedia untuk memberkasnya dan berjaya melarikan diri.Kisah cekik dan pukul ni terjadi bila isteri Badrul terjumpa bukti yang menunjukkan kemungkinan Badrul Muhayat mempunyai hubungan sulit.(Kitorang dah lama tau!) Badrul dikatakan mencekik ditumbuk dan ditendang isterinya.Menurut polis pula Badrul dikatakan naik angin bila isterinya menimbulkan pergaduhan dengan mendakwa yang Badrul menghisap dadah dan juga mempunyai skandal dan mencetuskan pergaduhan yang turut didengari oleh jiran-jiran yang berdekatan.

Si isteri hanya mampu mengunakan pinggan sebagai senjata untuk mempertahankan diri dan kemudianya dibantu oleh jirannya untuk membuat laporan polis.Polis menasihatkan Badrul supaya menyerah diri untuk membantu siasatan( Dan menyenangkan kerja polis) dan kes akan disiasat dibawah 506 dan 324 kanun keseksaan.
Kesian si isteri ni,penuh kesetiaan terhadap suami tapi Badrul Muhayat ni pulak macam babuntot pulak perangainya.Hidup ni ada turun naik Badrul,nanti kau akan terima balasannya jugak!

5 comments:

admin said...

artis pukul isteri masuk paper.. hehe

joegrimjow said...

ishh
isteri untuk disayangi!

BubuPrincess_96 said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

tlg la...klu nk pkul bini pon beragak la..... mcm ne la lelaki cm ni leh ade dlm muka bumini....

azim said...

hahaha.. tulah, lelaki camni wajar dihukum sebat di khalayak ramai.. baru lah dikatekan "sebat manja"..

memalukan orang Islam..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics