Mar 1, 2010

Eksklusif Gambar Baby Yatt Haryatti


Alhamdulillah,Selamat sudah Yatt Haryatti melahirkan baby somel yang cute ni! Ni gambar eksklusif anak yang baru saja dilahirkan semalam.Namanya pun cute jugak,Suci Hanania Malika Bt Abdul Mutalib.Amboi nama anak artis Malaysia ni memang powderful lah! Sangat menarik dan unik,Dah besar nanti mesti cute macam mak dia jugak.Mana lah tau kalau-kalau Suci Hanania Malika mengikuti jejak langkah ibunya dan menjadi pelakon pulak nanti.Hehehe Semoga hidup berkeluarga dan tangungjawab sebagai ibu menjadikan Yatt lebih bahagia hendaknya Amin..


9 comments:

Anonymous said...

Comel macam Yatt je mata dia.hehehe

Anonymous said...

Berapa lama Yatt ni dah kahwin ? Tiba-tiba dah dapat anak.

Rose Tektenik said...

Dah lama dia kawen lerrr,dekat 2 tahun kot.

Rokku said...

Hahaha,ko ingat Yatt ni tak kahwin lagi ke? huahuahua

Anonymous said...

yela kene kawin dulu baru boleh ade anak.
hahaha

Maey said...

tiut nyerrrrr....nak cubit pipi tuh!!!!

Anonymous said...

yatt ni comel kan...

Anonymous said...

adoiyai...ase nak cubit pipi baby yatt...geram!!!!!!

Anonymous said...

mak aiii...lebatnya rambut baby tu....

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics