Mar 12, 2010

Anak Pelakon Ditahan Miliki Dadah Bernilai RM 650,000


Korang mesti ada tengok Buletin Utama malam tadi kan? Mesti korang tertanya-tanya sapa kah gerangan pelakon popular yang ditangkap kerana memiliki dadah dan bakal berdepan hukuman mati mandatori! No joke mamat ni memang popular! Anak pelakon dan seniwati yang Rokku sangat hormat dan minati! Malang sekali kerana seniwati tersebut sedang dalam proses permulihan dari segi kesihatan kerana baru sahaja menjalani rawatan kimoterapi bagi kanser payudara yang dihidapinya.
                      
 ( Gambar Adalah Sekadar Hiasan XD )

Korang boleh agak tak sapa mamat sialan ni? Artis yang berbakat dan pernah memenangi Anugerah Skrin anjuran TV3 untuk sebuah drama yang memerlukan beraksi sebagai seorang yang cacat! Sangat hebat drama dan lakonan dia sampai sekarang Rokku masih ingat drama tu! Pelakon lelaki yang tak mengenangkan mak yang sakit serta anak bini yang setia menunggu kat rumah! Anak dah umur 4 tahun dan isteri yang cantik nak mampos!
Dia boleh siap ada girlfriend alias scandal lagi tuh! Pernah pakai kereta Porsche dan tinggal di penthouse mewah!

Anak kepada seniwati yang pernah berlakon watak seorang yang kurang siuman dan selalu menyanyi lagu 50sen ini bakal disabitkan dengan kesalahan diakta dadah berbahaya 1952 seksyen 39B yang bakal membawa kepada hukuman mati mandatori.Tak kesian ke kat mak awak yang sakit tu? Mungkin jugak seniwati veteran ini tidak tahu menahu sumber wang yang pernah diberikan oleh anaknya ini adalah wang hasil dari jualan dadah! Si ibu ketika sakitnya kesana kesini menagih simpati kerana kekurangan wang untuk mendapatkan rawatan kanser payudara yang dihidapinya,si anak nan hado ni pulak berpoya-poya dengan pompuan lain dan hidup senang lenang dengan duit jualan dadah!

Sekarang dah kantoi amacam? Mana kau nak lari? Mana kekayaan kau yang beratus ribu dengan hasil jualan dadah tu? Mana kawan-kawan kau yang selalu tolong kau? Diorang menangis ke? Yang menangis siapa? Bini dan keluarga kau kat rumah yang menangis bebal! Mak yang sedang bertarung dengan keadaan untuk kembali pulih tu mesti bertambah sakit dengan kejadian ini! Dah lah jual dadah pelakon lelaki yang bernama ala-ala bekas presiden amerika syarikat ni turut positif Syabu bersama aweknya! Korang dah boleh agak siapa pelakon lelaki bekas pemenang pelakon tv lelaki terbaik anugerah Skrin dan anak seniwati yang sakit kanser payudara ni? Korang boleh agak siapa?
Hehehehe..Manusia+Nafsu+Ketamakkan+Kelalaian= Kemusnahan!

10 comments:

Anonymous said...

sedihnye sebab saya rase dia ni one of the most talented actors yang ade kat malaysia. tambahan pula isteri dia ni muallaf, aduh malunye orang islam buat benda macam ni!

PAWAKA said...

benjo eeg

Azrul Hisham said...

owh..mamat tu ke? alahai...

ParkAir said...

mesti sedey omaknya, lahabau punya anak..

Anonymous said...

harap2 bini dia tak kembali ke agama asal..macam tiara jacquelina..ttp islam..

Hafizi said...

dah jangka dah...sebab tu dulu lepas kawin agak gemuk,skrg dah kurus,penangan 'benda' tu kot....mujurla tak minat sangat kat dia....dalam TV merayu-rayu,luar TV penipu....

Rokku said...

Komen Dato Chef Wan di Facebook miliknya : I know the mother well and pernah berlakun sama and was just about to arrange tabung avon cookbook nanti to help her pay for her medical expenses.i told her about this and she so looking forward sebab previously pun dah dua kali i gave her rm5000 each to help her pay her hospital bills .Kenapa lah buat Mak mcm tu tak sayang ke Mak yg sakit dan nak hidup senang saja.

nad conteng said...

benjy benjy!

myrakhaidir said...

matlamat x menghalalkan cara. sy rase dia terPAKSA sebab nak cari duit utk tampg rawatan susulan mak dia.. x mungkin dia suka dgn tindakan (jual dadah). job pon kurang. cume yelah memg kesian ngan aktor ni. dia memg berbakat!

abc said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics