Mar 16, 2010

Fasha Menangis Kena Maki Dengan Zamarul


Korang mesti ada dengar kisah Fasha yang dikatakan menyebarkan gambarnya dengan Zamarul Hisyam asben kepada Diana Rafar tu kan? Dengar cerita ketika Zamarul bersemuka dengan Fasha dia telah memaki dan memarahi Fasha sehingga keluar air mata berharga si Fasha tu! Menangis dek dimarahi oleh Zamarul.Kontroversi bermula apabila Fasha dikatakan telah mengupload gambar aksi mesra Zamarul dan dirinya ke sebuah forum menerusi sebuah blog dan Zamarul yang bengang dengan tindakanya itu dikatakan telah bergaduh pulak dengan isterinya Diana yang mungkin cemburu kot dengan aksi mesra yang diupload oleh Fasha ke dalam forum tersebut.

Zamarul pulak sentap lah bila Fasha secara suka suki menyebarkan gambar tersebut ke forum dan boleh menimbulkan gosip liar yang kurang menyenangkan Zamarul yang low profile tuh!
Fasha menambah "Artis-artis lain juga buat perkara yang sama dalam forum tersebut. Lagipun gambar ‘the making’ di lokasi, bukan gambar peribadi. Isteri Zamarul juga ada dalam forum tersebut. Dia juga ada beri komen pada gambar dalam forum tersebut. Sehari sebelum kejadian Zamarul tegur saya di lokasi. Diana komen "gambar Zamarul nampak gelap sedikit, tukarlah gambar yang lebih elok" jadi saya tidak pulak tahu ianya akan menimbulkan masalah apa-apa."

"Para forummers lain saksi. Diana beri komen pada gambar tersebut. Zamarul juga tahu saya letak gambar itu dalam forum. Saya tunjuk pada Zamarul selepas saya ‘upload’. Saya hanya muat turun tiga gambar saja dalam forum itu. Ketika tu saya masih di lokasi, ramai krew nampak. Jadi saya pelik apabila keesokan harinya tiba-tiba ada isu 'prinsip' itu. Saya tak tau pun dengan gambar itu akan ada masalah. Macam tak masuk akal" tambah Fasha

Fasha juga telah menelefon Diana dan meminta maaf sekiranya dia melakukan kesalahan dan Diana sendiri memaafkan Fasha( Ikhlas ke tak tuh?) Huhuhu..Sampai menangis cik Fasha sebab kene lecture dengan Zamarul eh? Fasha menambah Ya, memang benar, dia menegur saya dengan sedikit kasar. Saya seorang yang sensitif, tidak boleh jika orang terkasar dengan saya. Saya terkejut kerana isu tegur tu jadi secara tiba-tiba. Saya tidak tahu yang saya ada melakukan salah. Saya terkejut. Krew-krew sebagai saksi kejadian.
Zamarul menegur saya dengan agak sedikit kasar di hadapan krew ‘shooting’. Dia memberitahu saya dia tidak suka gambar-gambar ‘shooting’ masuk mana-mana forum walaupun dalam forum itu semuanya pembikin filem. Memang agak sedikit kasar, tapi saya langsung tak ambil hati kerana mungkin itu cara dia menegur orang. Setiap orang ada perangai masing-masing. Selepas 1 jam , masing-masing bermaafan dan masalah selesai di situ.

Rokku pon rasa ni masalah remeh saja,takkan lah sebab gambar yang tiada langsung unsur yang boleh menimbulkan fitnah dijadikan untuk bergaduh dan berkonfrantasi! Kita akui ramai yang tak suka dengan Fasha tapi kalau tak suka pun biar lah logik sikit.Kadang-kadang kesian pulak bila isu gambar yang hado pun boleh dijadikan modal untuk menghentam Fasha.Tak adil tuh! Jangan korang nak cakap yang Rokku pro Fasha pulak eh? Rokku sekadar orang yang cuba untuk memberikan pandangan terhadap isu yang sepatutnya langsung tidak layak masuk ruang gosip! Kalau tengok gambar yang disebarkan pun kita boleh lihat yang Fasha tidak bergambar secara melampau dengan Zamarul! Nanti isu Fasha sebarkan gambar dengan nenek tua pun boleh menimbulkan kontroversi.Orang akan bercakap yang Fasha ada scandal dengan nenek tu pulak! XD

13 comments:

kulanz said...

fuh, seksi gila fasha sandra ni, hehe

Anonymous said...

masuk akal la beb kalo nk gado..sbb pe..ramai da tau si fasha ni mmg keje kebas laki org..so,kalo aku jd diana pun tentu cemburu n takut..takut laki kena kebas.....

Anonymous said...

fasha ni manja..sng laki tergoda n mana2 bini pun bole jeles..

Anonymous said...

tak semua lelaki senang utk digoda.syabas zamarul kerana tak mudah melatah!! ye mmg masuk akal pon.sesiapa pon tkot kalo laki mereka rapat dgn fasha.

Anonymous said...

tah..
yg kapel sy pengkid yg songsang pon sy dah takot..
fasha ank buah pengkid sy tp ada hati nak ajak main..dari mulut pengkid sy sendiri yg ckp siap sumpah atas nama allah masa fasha tidur rumah atok dia..fasha sebuk jew nak tidur bilik pengkid saya..pastu suruh pengkis saya korek dia..apa nie fasha??dah sanggap sanngat batang xde jari pon nak kew??mmg betine jalang la ko nie..harap jew muke leh tahan..tp giler sex..

Anonymous said...

kekadang kite x tahu tuhan bgi kecantikan hanye utk menguji kite itu semua semetara bwlah kecantikan itu ketempat yg swajarnya..jgn rese bange dgn ape yg kita miliki skrg sepatutye bersyukur,jgn ambil hak org lain dan brmegah apabila dpt memilikinya,jgn sampai iblis menguasai diri..berubah la sebelum akal dan jasad di tarik blk..sebagai peremPUAN sy sedih mendengar tomahan kepada fasha berubah la masih panjang lg prjalanan hidup krne anda masih muda tapi harus ingat ajal tidak kenal usia

Anonymous said...

rokku pun agak2 pikir guna otak bukan lutut dgn nenek tua nak wat per org nak ngata (ntah2 u je kot)ppuan nie tak abis2 cari masalah nape yg u pro fasha...tgk selama nie arr dgn sapa dia rapat apek, yusri,pierre,exhusband nora...tu smua aper.. bukan nak caci dia ar tapi hormat org yang dah bekuarga kalu gatal sangat kawin arr takyah nak meleser kat laki org...pikir skit

SITI NOOR HASHIMAH MOHD SAID said...

hensem sgt ke zamarul tuh..??? adoiii, kalau takat gambar camtu pun si bini sye nak jelous, pebenda la dak diana nie.. hampehhhh

Anonymous said...

fasha ni bukan kira hensem ker tak cik kak oi...kalau gatal burit...semua dia rembat....

Maey said...

bagus la mengata cmtu wahai anonymous...sok lusa Tuhan kasi plak,anak pompuan,bini,sedara mara pompuan tu jd g2.

Painted Eyes said...

Emm...Sepatutnya Fasha stood up for herself-this is the drawback of a person who is being quite of what ever rotten eggs being threw at her.
Bila ada gosip or cemuhan- Fasha tak respons sangat....Kalo dah duduk dalam dunia yang penuh org emosi & takde otak ( tu yang suka maki hamun mcm bagus sgt- emak
, anak, bini tak tahu jaga)
Fasha sepatutnya tegas mengatakan sesuatu....Berhentilah menghakimi org lain...emosi jer lebih...kesian..~

attitood mamy said...

agreed! kalo ngn nenek tua wtper org nk ngate.. sm jntina.. agak2la pn! btine nih pn mmg kaki kbas hak org lain..! mmg ptt pn kalo org marah! bgus jgk zamarul maki die nih.. bio die nih sdor diri sket.. jgn nk ingt org sume suke sgt ngn kgedikkn ko tuh..

nur hafizah said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics