Mar 16, 2010

Jurusolek Ugut Alyah

Ni kisah ugut-mengugut sengugut pulak,Alyah dikatakan telah diugut oleh jurusolek yang selalu menyoleknya atas alasan yang Alyah telah mungkir janji.Alyah telah memberikan persetujuan untuk mengunakan khidmat jurusolek terbabit namun jurusolek itu disingkirkan kerana jurusolek itu terlambat memberikan gambarnya kepada Alyah untuk dibuat pas khas.Biasa lah kalau ada majlis berprestij setiap yang terlibat dibelakang tabir perlu mempunyai pass khas dan kalau dah lambat memberi respon tu susah lah bagi Alyah untuk membawa jurusolek tersebut bersamanya.

Tapi Alyah tetap akan membayar kos yang telah dijanjikan dengan jurusolek berkenaan,masalahnya timbul bila jurusolek yang 'nyah' tersebut marah dan berkecil hati.Al maklum lah hati si jejaka lembut ni memang sensitif sikit! Huahuahua..Si jurusolek yang sengal itu pun mengugut untuk menjatuh kan Alyah! Aduhhh memang siol la mamat ehhh! jurusolek tu!Tak pernah lagi Rokku dengar ada manusia yang main ugut hanya kerana seseorang yang telah mungkir janji kerana kesalahanya sendiri! Kalau ada memang ni lah contoh serendah-rendah manusia yang kita boleh cari! Cuba menjatuhkan orang yang menyuap makanan ke mulutnya sendiri!

Bagi Rokku kalau nak carik musuh senang je! Nak bersahabat tu lah yang paling susah,time senang dia suka dan time susah dia jatuhkan kita pulak! Hidup seboleh-bolehnya biarlah kita buatkan orang senang dan suka dengan kita! Si jurusolek ni kalau Alyah buat laporan polis dan masuk jail korang agak dia masok bahagian pompuan ke bahagian lelaki? Hahahaha..Dia lelaki so masok jail lelaki la kan? Aduhhhh!!! Naya!!! Wakakakaka..

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics