Mar 3, 2010

Nabil Bakal Disaman RM2 Juta

                                      
Kerana pulut santan binasa kerana mulut badan binasa,ni bukan badan binasa lagi dah ni! Ni bukan binasa lagi ni tapi badan terus hancur berderai macam kaca murahan yang diimport dari Vietnam.Kehkehkeh.. Sebelum ini Rokku pernah mengkritik tindakan Nabil mengutuk dan menghina filem nya sendiri dan memberikan review buruk sebelum filem masuk panggung,malah Nabil melakukanya ketika tayangan perdana filem tersebut! Nak panggey apa tindakan beliau ni? Bodoh ke? Sengal ke? Atau memang takde akal nak berfikir secara matang?

Jumlah saman yang difailkan oleh penerbit filem Lu Pikir La Sendiri adalah sebanyak RM 2 Juta! Korang tau kan ada berapa kosong dalam 2 Juta? RM 2,000,000! Tak ke naya tu? Dari awal sebelum kes ni masuk mahkamah kita sudah boleh melihat siapa yang bakal kalah dan siapa yang akan menang.Sangat jelas statement Nabil itu yang korang boleh baca di Nabil Kutuk Filem Sendiri? Siot Sungguh! Korang sendiri boleh nampak bertapa tidak berakalnya statement dari Nabil yang langsung tidak memikirkan tentang nasib filem ini dan dengan selamba beliau mengeluarkan kenyataan yang menjejaskan niat peminat yang ingin menonton gandinganya bersama Mila.Dengar cerita lagi yang Nabil tidak memberikan komitmen kepada siri promosi yang dianjurkan oleh pihak penerbitan filem ini.Makin marah lah tuan producer tu betul tak? Huahuahua..

Kini saman RM 2 Juta akan difailkan kepada Nabil! Siapa yang patut disalahkan? Rokku tak rasa kes ini boleh diselesaikan secara baik kerana ini membabitkan perlaburan yang bernilai jutaan ringgit dan hanya dengan satu komen tak berakal dari Nabil,filem ini telah gagal mencapai target kutipan yang ditetapkan oleh pihak penerbitan yang mengeluarkan duit yang bukan sedikit untuk menjayakan filem ini.
Untuk korang pulak kalau nak bercakap tu lain kali biar lah berpada-pada,gunakan akal dan fikiran.Jangan ingat yang pandangan dan pendapat peribadi anda itu tidak akan mendapat perhatian.Nak pulak sesuatu yang membabitkan kerjaya anda sendiri! Silent is gold bak kata omputih,Heheheheh...

7 comments:

Admin said...

mcm tk bsyukur je...dah org bg blakon..kutuk lg...kan dah kena saman...

maya
http://coretanmayaku.blogspot.com/

Rokku said...

thanks for coming maya..

Polis Angkasa Gaban said...

memang tak besh pon crita tu.. buang duit awek aku je belanja aku tengok.. huh!! hehe

Rokku said...

hahahha..nasib baik awek ko belanja...kalo ko kuar duit sendiri lagi ko hangin..hahaha

Polis Angkasa Gaban said...

intro jek aku da blurrrr.. apa punye crita dowh.. amik pelakon pon sembarangan, direkter lagi lew buat sembarang jek.. kuikuikui

Anonymous said...

aku nk tengok cd cetak rompak je kalo cmtu lah kate ko gaban..

Anonymous said...

bet ape..wlpon jln cte ntah pape,tp lwk do..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics