Mar 24, 2010

Penyanyi 70an Rogol Anak Kekal Dipenjara 19 Tahun


Ni kisah lama tapi muncul kembali,Honestly Rokku sendiri dah tak ingat akan kewujudan kes ini! Pada 2001 penyanyi era 70an yang juga pernah berduet bersama Datuk Sharifah Aini ini telah merogol anak kandungnya sendiri yang pada ketika itu berusia hanya 9 tahun.Dia yang membuat rayuan terakhir telah gagal dan Mahkamah menetapkan supaya penyanyi tersebut terus menjalani hukuman penjara selama 19 tahun.
                                           ( Sekadar Gambar Hiasan XD )
Sekarang anak dia dah besar,tak best pulak kalau nak dedahkan sapa penyanyi sialan ni.Maruah anak dia jugak yang menjadi pertaruhanya.Tapi korang bayangkan lah,macam mana seorang ayah yang sepatutnya menjaga dan memenuhi segala keperluan bagi anak seusia 9 tahun sanggup melakukan perkara sehina itu? 19 tahun cukup ke? Korang tak rasa orang tua sialan ni patut di hukum dengan lebih berat dan lagi best kalau kena sebat betul tak?

Memang dasar babuntot berkepala dari buntot orang tua ni.Kalau dapat kita titik-titik sampai jadi belacan! Hukuman penjara selama 19 tahun itu bermula dari 2005 dan sekarang genap lah 5 tahun dia dipenjarakan.Kalau ada negro kat dalam penjara tu kasi satu bilik dengan orang tua lahanat ni! Baru dia tau siksa si anak yang diperlakukan begitu.

Mengulas kembali kejadian pada 2001 tersebut,Mangsa yang tinggal bersama neneknya kembali ke rumah ibu bapanya di Sentul pada cuti persekolahan.Pada hari kejadian bapa mangsa sepatutnya menghantar si anak kembali ke rumah neneknya untuk ke sekolah pada keesokkan harinya tetapi kereta yang dinaiki mereka rosak dan mereka terpaksa pulang ke Sentul dan pada petang itu lah mangsa telah dirogol oleh bapa kandungnya sendiri!

P/S. Ada orang cakap anak girlfriend dia,ada orang cakap anak tiri dia dan ada orang cakap anak kandung.Rokku tak pasti yang mana satu tapi kalau dah rogol budak umur 9 tahun memang kau nak tempah maut!

3 comments:

DaHLia said...

iskkkk...x rock laaa xbgtau sapeeee....

Anonymous said...

M Sani penyanyi 70an tu..haaaa pecah rahsia..

EvaRieNa said...

g search youtube sana..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics