Mar 24, 2010

Porsche Anuar Zain Ditaja?


Artis Malaysia ni memang suka pakai Porsche kan? AC Mizal,Umie Aida dan sekarang Anuar Zain pulak pakai Porsche.Pehhh memang kayo lah artis kita ni,tapi paling best bagi Rokku adalah Porsche kepunyaan Anuar Zain.Dia seperti yang kita tahu adalah penyanyi sepenuh masa dan tidak mempunyai sebarang business yang besar untuk back up pendapatan nyanyiannya tapi dia tetap mampu membeli kereta mewah jenama Porsche bagi mengantikan BMW yang digunakanya sebelum ini.

Dah pakai Porsche,muncul pulak cerita yang kekayaan Anuar termasuk Porsche nya tu ditaja orang yang kayo rayo! Logik ke tak tu terpulang kepada korang untuk mengadilinya,kalau tengok dari segi kesibukkan Anuar dan acara yang disertainya memang logik yang dia sebenarnya mampu memiliki kereta mewah dan berjenama.Tak perlu timbul soal ditaja rasanya.Malah anuar juga mempunyai peminat yang ramai di singapura dan Brunei dan show Anuar disana juga melambak-lambak!

Sebenarnya cerita artis Malaysia ditaja ni memang dah banyak tersebar dan tak boleh disorokkan lagi.Selalunya bukan artis berprofail tinggi yang ditaja tapi artis yang hado dan panas sekejap saja yang desperate nak terima tajaan dan menaja pula body masing-masing kepada si penaja tersebut! Huahuahua..
Kadang-kadang Rokku pelik dengan mereka yang suka mengunakan ayat " Alahh,Artis biasa lah tu! " Ayat ni macam menyama dan menyifatkan artis kita ni semuanya sama,Semuanya taik! Sangat salah statement tu!
Dah cakap pasal tajaan ni,korang taknak taja Rokku ke? Rokku pun teringin gak nak merasa tajaan nih! Kehkehkeh..

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics