Mar 20, 2010

Erkk..Alyah Oh Alyah


Huhuhu..Speechless Rokku menengok gambar nih! Keseksian yang cuba ditonjolkan berbeza dengan pakaian-pakaian seksi tahap gaban yang pernah digayakan oleh mana-mana artis.Keseksian ketiak Alyah ni buatkan Rokku berminat nak beli In Trend keluaran terbaru edisi April 2010.Huahuahua..Skali pandang macam fesyen Stacy lah pulak,Uihh Rokku ingat jek semua fesyen yang sama seksinya! Wakakaka..

Tapi jangan main-main ooo,walaupun nampak ketiak baju ni sebenarnya adalah jenama antarabangsa yang terkenal iaitu Gucci yang keluaran khas untuk musim panas dan bunga.Kalau musim panas pakai baju ni,ketiak yang berpeluh tu menitik-nitik je lah ye tak? Adehhh skali angkat je tangan bau terus muncul! Kehkehkeh..Satu lagi yang menarik mengenai baju ini adalah ianya pernah digayakan oleh Jennifer Lopez untuk majalah fesyen popular Elle keluaran Febuari lalu!

Rokku suka Alyah ni,tapi semenjak dua menjak ni nampak sangat yang Alyah ni selalu jadi mangsa fesyen yang hado lah pulak.Sampai kena kutuk sana sini kat forum dan blog,Apa pandangan korang tentang artis yang tak pandai berfesyen ni?Hari tu kisah Didie Alias dengan Enot berfesyen macam badut lepas ni Anugerah Bintang Paling Popular 2009 pulak mengambil tempat.Rokku tau korang pon ternanti-nanti fesyen artis mana yang the boom,fesyen artis yang suam-suam kuku dan paling teruk fesyen badut sarkis! Dah lah macam badut salah tema pulak tuh! XD

6 comments:

Murky said...

dia cuba menjadi lady gaga dude :)

DaHLia said...

huhuh...masham!!!

designer pun dh xtau nk bukak tang mana lg pd fesyen..miahaha

Anonymous said...

baru je nampak ketiak..bukannya berkemban ..

Anonymous said...

zaman skrg kita yang ikut barat.x abis sekolah pon bleh sarong baju gucci bekas peluh jennifer lopez tuuu

Anonymous said...

die mmg lady gaga wannabe...xde imej sendirik..meniru je..

Anonymous said...

lady gaga wannabe tu...xde imej sendiri..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics