Mar 8, 2010

"Leez Curang!" Zizan Raja Lawak



                                    
Sepanjang minggu ni kita disogokkan dengan kisah Leez dan Zizan yang kononnya Zizan telah meninggalkan Leez tanpa sebab dan seperti digantung tidak bertali.Zizan jugak turut tampil dengan menafikan dia meninggalkan  Leez tanpa sebab dan untuk menjernihkan keadaan Zizan hanya mengatakan yang saya mempunyai sebab kenapa saya tinggalkan Leez! Tetapi disebabkan gosip yang tengah panas mengelegak bak gunung berapi bawah laut ni ramai lah wartawan yang cuba menghubungi Zizan dan bertanyakan hal sebenar.

Malam tadi semasa Gelanggang akhir Raja Lawak Zizan yang ditemui wartawan tidak dapat mengelak lagi.Nak tak nak terpaksa juga Zizan menjawab soalan-soalan panas yang ditembak seperti peluru M16 oleh teman-teman wartawan dan mengakui sebab dia meninggalkan Leez adalah kerana Leez curang kepadanya! Paling best ialah bila Zizan mengatakan yang Ibunya sendiri nampak Leez keluar bersama lelaki lain! Kantoi! Pecah sudah rahsia nya.Huahuahua..

Zizan yang selama ini tidak mahu memberikan sebarang komen dah bukak mulut! Lepas ni kita tunggu pulak komen dari Leez yer? Pastu masok pulak bab kisah awek Zizan yang dikatakan bertudung.Zizan yang terkejut menafikan yang dia mempunyai awek yang bertudung namun tidak menafikan yang ibunya mahukan seseorang yang bertudung untuk dijadikan menantu dan bukannya awek Zizan bertudung!Bagi Rokku biar kita dengar jawapan dari pihak Leez pulak baru kita buat konklusi gosip ni! Sebab tak adil hanya dengar dari sebelah pihak dan membuat kesimpulan yang melulu.

p/s: Rokku seorang yang setia!

7 comments:

joegrimjow said...

kisah artis yg berwarna merah
;)

Rokku said...

means?

angah iza said...

tgk sendiri kat facebook leez..ada gambar leez ngan pakwe baru nye...

Anonymous said...

x sesuai langsung leez tu ngan zizan.. zizan jgn ambik artis.. ambiklah org pakai tudung. baru sesuai. sape setuju?

Anonymous said...

sy setuju!!

ida loves u said...

ye saya pun setuju zizan tu cute mesti ramai pempuan kat luar sana tergila-gilakan awak tu..ambik org biasa jadi bini jgn ambik artis nanti awak pun tersenarai jadi kes artis bercerai lagi ikut je pilihan mak awak tu..ada paham zizan ku..jangan takut peminat sentiasa sokong apa yang terbaik utk awak ok be the best for ur life.remember u only can doing the best for ur life understand????

Anonymous said...

apa nama leez dlm facebook? sape tau

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics