Mar 28, 2010

Gambar Perkahwinan Rahsia Amber Chia


Rokku pernah dengar pasal Amber Chia yang dikaitkan dengan seorang Tan Sri berbangsa cina yang tersenarai antara orang paling kaya di Malaysia! Tapi dalam diam-diam Amber Chia pada minggu lepas telah pun melangsungkan perkahwinannya dengan seorang ahli perniagaan yang tidak berpangkat di Bali Indonesia.Selidik punya selidik sebenarnya mamat yang menambat hati Amber Chia ini adalah seorang kawan lamanya.

Banyak gosip-gosip panas dan kurang elok mengenai Amber Chia dan dia tenang saja melaluinya.Ada juga yang menganiaya Amber Chia kerana dengki dengan kejayaannya tapi itu tak membuatkan gadis kelahiran Sabah ini berhenti dari mengecap kejayaan.Boleh dikatakan yang Amber Chia ni adalah model paling popular di Malaysia selain itu Amber juga selalu berlakon dibawah arahan pengarah-pengarah tempatan.


Sekarang dah kahwin pun,walaupun diam-diam bila wartawan menelefon dan bertanyakan hal tersebut dia dengan sopan berkata "Im so sorry dear,Dont worry we'll talk when i get back from my honeymoon" Kadang-kadang artis yang hado pun kalau jumpa peminat siap jeling-jeling lagi.Amber Chia yang busy ni tak pernah gagal memberikan komitmen kepada media.Macam mana korang nak maju kalau perangai macam hampeh!

Antara rakan artis yang berada diBali untuk meraikan perkahwinan beliau adalah Daphne Iking dan gaun perkahwinan Amber Chia telah direka oleh pereka terkenal Alvin Taya dan Keith Kee yang berwarna merah jambu dan putih.Dah kahwin mesti lah nak ada anak kan? Kalau dah beranak si Amber Chia nanti boleh maintain ke berat badan dia yang slim habis tu? Kalau kene tiup dek angin kencang mesti terebang si Amber Chia ni, Punya lah kurus.! Korang yang pompuan tu mesti jeles kan kan kan? Hihihihi..

2 comments:

ALRIS said...

Salam kenal dari Jakarta.

aridozi@gmail.com said...

Corrctn:Amber Chia not sarawkian tp Sabahan.She was born at Tawau.Ksilpn teknikal erk Rokku:)

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics