Mar 11, 2010

Gambar Manja Awal Dan Scha


Alololololo..Sweet nyer loving couple yang satu nih! Memang nampak sweet je,yelah orang tengah bercinta la katakan! Berseri-seri muka Awal dengan Scha eh? Gambar ni je dah boleh terangkan keadaan sebenar Awal dan Scha.Rokku dah banyak kali cakap yang diorang ni memang bercinta.Scha mungkin dah serik dengan lelaki sejati yang berbadan tough sebab tak tahan kene lipat macam lepat! Kehkehkeh.

So dia beralih arah ke jejaka yang lebih lembut dan lebih memahami naluri wanita! Anyway Rokku memang nak perhubungan Awal dan Scha ni menjadi dan harapnya berkekalan lah hendaknya.Kalau jadi kahwin gerenti meletup nanti nih! Masih terlalu muda perhubungan ni untuk diorang pikir soal kahwin kot? Tapi Rokku ada dengar-dengar yang Awal dah beli sebuah rumah dan gambar disebelah adalah rumah baru Awal yang memang cukup gempak! Macam dah bersedia nak berkeluarga jek? Huahuahua..Rumah besar takkan nak tinggal sorang-sorang betul tak? Mesti mahal siot rumah ni!

Scha dah ada Awal,dengar cerita Linda pun dah dapat pengganti.Sekarang ni nak tunggu sapa pulak pilihan Fahrin! Mungkin Fahrin serik dan mahu berehat sebentar dari arena percintaan.Rehat-rehat sambey memerhatikan calon-calon yang sesuai! Hehehe..Dengar cerita lagi usaha pihak Seniman untuk mendamaikan Linda dan Fahrin sekaligus menyelesaikan pertikaian kedua-dua belah pihak telah mendapat jalan buntu disebabkan Linda yang dikatakan tidak mahu memberikan kerjasama! Bila Seniman nak jumpa Linda,dia cakap sila jumpa my lawyer! Aduhh susah lah camtu Linda,mungkin Linda nak fight habis-habisan dimahkamah dan untuk episod selanjutnya berkenaan isu Saman ini korang kena lah tunggu.Nanti Rokku akan update lagi!

2 comments:

Anonymous said...

i dont like awal with scha!!!!

Anonymous said...

mcm pesen umah kat putrajaya jekk..byk dow! kerani pun leh beli, tp xtau ar kan...

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics