Mar 6, 2010

Betty Benafe Diganggu Lelaki Gila Seks

                
Gara-gara imej over seksi Betty Benafe kebelakangan ini telah membuatkan dia diganggu peminat misteri yang tahu nombor telefon dan email beliau serta menghantar mesej yang berbaur lucah! Haaa..Pakai lagi seksi-seksi! Kan dah kena sexual harassment,Kehkehkeh..Betty menambah yang lelaki terbabit yang ianya terjadi sejak dua minggu lalu dan Betty pelik bagaimana lelaki tersebut berjaya mendapatkan nombor telefonnya.

Pada mulanya saya menerima kiriman sms dan membaca berberapa kandungan sms itu untuk mendapatkan kepastian siapakah peminat misteri itu dan saya menjadi takut.Semakin lama ianya menjadi semakin menakutkan dan dia juga sanggup menawarkan dirinya untuk menjadi hamba saya.Sampai sekarang saya masih diganggu dan saya sangat risau jika dia berjaya mengetahui dimana tempat tinggal saya! Saya menjadi fobia dengan gangguan ini.

Lelaki yang mengenalkan diri sebagai Mr.Lim itu sanggup merayu berbuat apa saja asalkan pelakon itu mahu menjadi kekasih hatinya.Saya rasa dia seorang yang psyco,cara dia bercakap seperti dia mengenali saya tapi sebenarnya tidak!Jika ini berterusan saya akan membuat laporan polis untuk keselamatan diri saya dan saya cukup gerun mengenangkan cerita seorang model yang dibunuh peminat misteri.

Kena gangguan sudah cik Betty kita ni,si Mr Lim ni dah sasau sebab asik tengok gambar Betty yang seksi sehingga seksa jiwa dan raganya! Tidak tertahan lagi sehingga dia menawarkan diri untuk menjadi hamba Betty! Kehkehkeh..Pernah dengar artis bertudung kena harassment tak? Tak pernah kan? Sebab orang hormat dengan mereka.Artis seksi saja yang terkena dan itu membuatkan Rokku pelik! Kenapa artis seksi je yang kena sexual harassment? Sendiri mau ingat lah.. XD

2 comments:

Anonymous said...

betul dgn pndpt rokku tu

Anonymous said...

seksi atau tidak..ni dh jd stalker case tp secara jauh la. blum lg smpai thp pecah rumah, 'amik' benda kepunyaan si mangsa, hari2 lalu atau tunggu si mangsa.

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics