Feb 28, 2010

Zizi The Fabulous Cats Perampas?

Hangat jugak cerita ni,Zizi ahli kumpulan The Fabulous Cats dikatakan telah merampas kekasih orang dan kantoi kepada wartawan bila si kekasih hati lelaki tersebut menghubungi wartawan bagi melepaskan rasa panas dan hangatnya yang membara seperti bara api sate kajang! Awek tu pon hangin lah sambey menghamburkan kata-kata kesat kepada wartawan dan mengatakan yang Zizi sengaja mahu menguar-uarkan percintaan mereka dan merampas boyfriend awek tu dari tangannya!

"Dia suka-suka cakap yang dia ada bercinta dengan seorang penari,jangan ingat nak carik laki ni cara senang je! Dia ada teman wanita!" Kata awek tuh,Huh marah betul awek ni eh?Awek tu turut mendakwa yang Zizi jenis perempuan tak tau malu dan perampas dan penghancur hubungan orang lain! Sementara itu Zizi yang ditemubual pula mengatakan memang dia berkawan dengan pakwe tersebut dan pakwe tu juga telah memberitahunya yang dia ada teman istimewa.Zizi berkawan dengannya kerana mereka dari Sabah dan mudah klik.Saya tidak pernah menyuruhnya memutuskan hubungan dan ini tidak bener sama sekali.

Kalau takde angin masakan pokok durian bergoyang Zizi,Hehehe..Pelik jugak dengan sikap manusia yang suka rampas merampas ni! Bak kata Zila Bakarin,I memang seksi tapi i takde lah sampai nak merampas laki orang! Bertudung bagai nak rak tapi amik laki orang.Siapa kah artis itu? Waheeda kah Zila? Huahuahua..
Buat apa nak rampas? Yang single banyak,bersepah macam kumpulan sepah.Awek-awek melayu skang sume dah cantik-cantik.Gunakan kecantikkan tu untuk memikat hati jejaka single dan hot seperti Rokku! Bukan yang dah tua kerepot dan pakwe orang! Jangan main-main,hantaran Rokku mahal tau!

3 comments:

Anonymous said...

Memang ade rupe perampas kan? hihihi

Mariam Musam said...

huhuhu,cute dia neh!

Anonymous said...

hishh..kita yg xtau pape ni diam2 jew...se tau yg ai kenal zizi ni bukan camtu tp dia ni loyal orgnya...dari org2 yg tau sapa zizi ni laa...dlm mag tu pon dia cuma kata dia kawan lg..laki tu pon ckp yg sama...dorg mmg satu kepala...

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics