Feb 12, 2010

Artis H Bakal Kahwini VIP?

Dia ni pon hangat gak tahun lepas bila kisah tentang dia berkasih-kasihan dengan suami orang tersebar,paling power ialah bila isteri lelaki tersebut menelefon sebuah radio popular dan meluahkan rasa marahnya.Huhuhu.
Lepas tu si artis realiti tv Astro ini pon menafikan sekeras batu bata yang dia sedang menjalinkan hubungan dengan suami orang. (Sekadar Gambar Hiasan XD)

Kali ni pon suami orang gak,bukan suami orang saje tapi dah ade 3 isteri dan merupakan seorang VIP! Dasat-dasat,cukup pandai si Artis H ni memilih kan?Hakhakhak Taste nya lelaki-lelaki yang dah berkahwin dan ada experience,Rokku lak kurang experience so tercampak lah Rokku keluar dari senarai lelaki dambaanya.

Tapi kenapa laki orang yang dicari kalo benar gossip ni? Banyak lagi pakwe handsome diluar sana tu termasuk Rokku yang nak kat Artis H ni! Kita imagine kalo terkena kat batang idung sendiri,bapak Artis H ni kemaruk cinta dengan anak dara orang lain dan mengejar-gejar awek tu sampai la akhirnya berkahwin.Mesti Artis H marah dengan awek tu kan? Sebab menganggu kebahagiaan rumah tangga ibu dan bapak nya.

Tapi soal jodoh ni bukan urusan kita tapi dah ditakdirkan Allah S.W.T dan sudah tertulis.Mana lah tau VIP tu seorang yang adil dan boleh mengagihkan keadilan terhadap isteri-isteri-isterinya Kahkahkah So tak mengapalah kalo begitu.Kalo Artis H nak menafikan sekali lagi Rokku terima dan pintu hati Rokku masih tatap untuk mu! XD

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics