Feb 14, 2010

Pelakon Wanita Kaki Botol?

Wowowowow! Kali ni Rokku dapat sumber yang sangat boleh dipercayai mengenai seorang pelakon wanita yang paling hangat di industri hiburan kita sekarang! Pelakon wanita ni membintangi sebuah drama disebuah stesen tv berpengaruh yang menjadi satu  fenomena yang besar dan mendapat rating yang sangat tinggi!

Sumber itu menyebut yang dia terhidu bauan minuman keras semasa berbual dengan pelakon wanita tersebut.Paling mantop ialah bila kejadian itu berlaku pada waktu pagi! Huahuahua..Takkan la pagi-pagi dah meneguk air kencing setan tu cik adik oii.Aduhhh kalo betul la gosip ni,hancur lumat lah hati Rokku yang minat giler dengan pelakon wanita popular ni.

Sumber itu memberitahu Rokku yang pelakon wanita tersebut memang dah terbiasa dengan air kencing setan dan merupakan tabiat masa lapang beliau! Huhuhuhu..Ntah la,Rokku pon lemah semangat bila nak menulis gosip ni.Korang ada akal dan fikiran untuk menimbangkan sama ada ni sekadar fitnah atau cerita benar,apa yang Rokku tau adalah Rokku mendapatnya dari sumber yang boleh Rokku percayai!Artis Malaysia ni macam-macam perangai dan sebenarnya itu ibarat kita melihat diri sendiri didalam cermin,apa yang mereka lakukan itu terjadi secara meluas dan tanpa selindung lagi didalam masyarakat kita sekarang! Rokku teringat balik puisi yang pernah dibacakan oleh Tun Dr Mahathir Mohammad! Melayu Mudah Lupa..

5 comments:

BubuPrincess_96 said...

pelakon cerita nur kasih tu ke?

flygurl said...

tiz zaqyah ke??

Rokku said...

well..Rokku takleh kasitau sape..teka la sendiri! korang tau sape kot? hahaha..

jum terjah said...

aduh...
jgn ckp tuttttttttttttt tu dah la...
tp mcm btol...
isk...

BubuPrincess_96 said...

betul laa tu eh?? hu3

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics