Feb 23, 2010

Gambar Kat Mentor Adik Ipar Amy Search Yang Terlebey Suda..

Hehehe..Rokku taknak cakap banyak korang tengok je lah eh! Then kasi komen untuk menyadarkan beliau nih! Huahuahua..Susah nak komen pasal selebriti yang pakai seksi giler ni,sebab kita tak tau apa yang ada dalam benak fikirannya! Nak jadi ala-ala supermodel terkenal ke? Atau nak kasi tunjuk secara free? Hekehkhek Layann...








7 comments:

BubuPrincess_96 said...

seksa mata den memandangnya!

Lan13 said...

dh bleh challenge artis indon nie ^^

Anonymous said...

macam bapok..

Anonymous said...

buka ja trus senang...

Anonymous said...

bia nmpk hbes ape yg ade 2...

Anonymous said...

ahaks...selulit...lagi mau tunjuk...

noor fadzilawaty abu bakar said...

aduhai...kalau kaki tu putih mulus licin takde selulit takpe la... ni tak dah la ada selulit, menggeleber yukksss...lawa lagi kaki nenek aku tau...

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics