Feb 21, 2010

Tiz Zaqyah Nafi Kaki Botol Dan Rokok

Mungkin korang pon dah terdengar dari blog dan forum tentang cakap-cakap mengenai Tiz Zaqyah merokok dan minum arak kan? Hehehe Hari ni Tiz dengan cun dan cutenya menafikan sebarang penglibatan den menda haram jadah tu! Kalau rokok tu mungkin normal la kot? Ramai kawan-kawan pompuan Rokku yang merokok tapi kalo pasal arak tu sendiri ingat lah,cukup siot kalo benda tu benar benar terjadi!

Tiz menafikan sekeras-keras biji manjakani yang dia merokok dan meminum air kencing setan serta menganggap ini semua sebagai satu cubaan bagi memburuk-burukkan karier seni nya yang baru hendak bertapak.Tiz mengatakan yang dia sebenarnya tidak kisah dengan kutukkan itu dan tidak memaksa masyarakat diluar untuk meminatinya.

Dari penafian ni baik kita tutup saja citer keburukkan Tiz Zaqyah dan menanti the goods yang bakal Tiz persembahkan kepada peminat-peminatnya.Hopefully kalau ada buat salah lepas ni betulkan lah eh Tiz? Rindu pulak nak tengok Tiz berlakon,penat lah asik kena tengok Memey je! Huahuahua..

2 comments:

Maey said...

tiz comey!!!!
i luv u!!
go tiz, go!

ayuorked said...

wow.. :) do follow me back :) nnti sy jenguk lagi..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics