Feb 22, 2010

Maya Karin Enggan Komen Mengenai Kisah Perkahwinannya

Seperti mengiyakan tentang kisah rumahtangga nya yang sedang bergolak Maya Karin memilih untuk tidak memberi komen kerana takut ianya mengundang kepada perkara yang lebih buruk! Apa yang Maya boleh katakan adalah mereka berdua sedang berusaha untuk mengukuhkan kembali rumahtangga yang sedang bergolak itu.

Maya menegaskan yang mereka masih lagi suami isteri dan cakap-cakap mengenai penceraiannya adalah tidak benar sama sekali.Tambah Maya perkahwinan ini masih muda dan banyak lagi perkara yang perlu saya pelajari.Tapi tiada perkara buruk yang berlaku!Orang diluar boleh berkata apa sahaja tetapi mereka tidak mengetahui apa sebenarnya yang terjadi.

Ditanya samaada Maya cuba menyembunyikan tentang pergolakan rumahtangganya dia memilih untuk tidak memberikan komen dan berkata rumahtangga saya adalah hak peribadi saya dan diharap semua pihak menghormati hak saya!Ditanya mengenai ura-ura kehadiran pihak ketiga yang menyebabkan semua ini dia sekali lagi tidak mahu memberikan apa-apa komen!

Rokku taknak kasi komen jugak sebab Rokku nak korang timbangkan sendiri berdasarkan kenyataan Maya Karin ini,apa pun kita sebagai peminat kenalah doakan yang baik-baik untuk mereka berdua betul tak? Sayang baru sangat kahwin dah ada problem,Nasib baik Rokku single lagi! Hehehehe XD

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics