Feb 13, 2010

Rumah Tangga Maya Karin Dan Suami Berantakan?

Fuhh,panas gak gossip yang datang dari laman forum gossip yang mengatakan Maya Karin dan suaminya Steven David Shorthose sedang bergoyang-goyang ibarat pokok kelapa ditiup sang bayu.Dikatakan Muhammad Ali (Nama Islam Steven) berang dengan Maya yang dikatakan main kayu tiga dengan seorang lelaki yang 'loaded'! Huhuhu Rokku tau gossip ni amat mengejutkan dan mungkin tidak lama lagi Maya akan tampil dan menceritakan kisah sebenarnya.

Yang Rokku pelik sumber dari forum itu juga menyebut yang Steven telah menfailkan penceraian pada isnin dan tak pernah lagi kes cerai artis yang gagal dihidu oleh wartawan-wartawan hiburan! Lebih-lebih lagi kisah artis terkenal seperti Maya Karin.
Rokku tidak menolak sebarang kemungkinan yang ianya hanya khabar angin yang nakal,Rokku cuma menyampaikanya dengan sopan sekali.

Terlalu banyak kisah cerai artis Malaysia yang berlatar belakang kan soal main kayu tiga dan curang! Itu cuma cakap-cakap orang dan belum tentu kita tau apa yang sebenarnya terjadi! Kalau ini cuma gossip nakal jangan lah Maya melenting pulak anggap saja ianya satu usikkan untuk Maya utuhkan lagi ikatan perkahwinannya dan menutup gossip ini buat selamanya!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics