Feb 8, 2010

Keluarga Kerabat Diraja Reject Artis F??

Rokku ada dengar jugak yang artis F sedang bercinta dengan seorang kerabat diraja dari sebuah negeri ( dari selatan tanah air ) dan dengar cerita lagi diorang ni memang sedang bercinta dan ada pulak yang mengatakan mereka sekadar berkawan rapat.Nak dijadikan cerita menurut sumber yang Rokku rasa agak jitu keluarga kerabat diraja itu pula kurang berkenan dengan perhubunganya dengan artis F kerana mahukan anakanda mereka berkahwin dengan golongan diraja juga.

Artis F ini juga pernah keluar bersama-sama kerabat diraja itu dikhalayak umum dan menguatkan lagi spekulasi  yang mereka sedang hangat bercintan cintun!Pergi tengok wayang lah,makan-makan dan mata yang memandang memang cukup kenal dengan kerabat diraja itu dan Artis F ni.Kalau dah keluarga menentang susah lah perhubungan ni nak berjaya sebab Rokku rasa pada akhir nya si jejaka itu akan mengikut kata putus keluarganya dan Artis F itu pulak nanti nak jadi hape? Ni baru la dinamakan antara dua darjat! Kehkehkeh

Keluarga Diraja itu pun dikatakan sudah mendapat calon yang merupakan kerabat diraja dari sebuah negeri lain! Lebih cute mantap dan segar dari Artis F.Hekhekhek
Korang pun rasanya kenal kot siapa Artis F ni kan? Rokku rasa tak best la kalau kasi tau siapa dia sebab ni pun hal peribadi dan melibatkan golongan atasan so lebih baik Rokku mengulas secara tersurat sahaja.
(Gambar Diatas Adalah Sekadar Hiasan XD)

5 comments:

Maey said...

si Fazura tu ...

mat pi said...

fazura... aku ada.. Aku pun org johor... cuma bukan kerabat jek.. Heheh

wallpaper said...

F = Fafau..waakaka salah..FAZURA..

Rokku said...

uik..no komen...kahkahkah.. XD

Anonymous said...

gambar hiasan yg seakan2 sama...hanya jauhari yg mengenal manikam.!

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics