Feb 11, 2010

Serina Redzuan Ganti Maria Tengku Sabri Untuk JJCM Musim Baru?

Hmm,honestly Rokku lebih berselera bila ada Maria Tengku Sabri dalam rancangan suka ramai JJCM.Tak ramai pengacara yang boleh tanding Maria Tengku Sabri terutamanya dalam bab makan! Dia lah yang buatkan kita geram bila menengok dia melantak makanan best-best dan bila dia sebut Jom Kita Makan!!.. Rokku memang naik darah! Lutut dia,mane kita dapat makan pon!Tengok ade lah!.Rokku paling suka bila Maria sedut air atau jus yang disediakan sampai licin dalam sekali sedut! Kahkahkah

Sekarang Serina Redzuan bakal mengantikan tempat yang diisi sekian lama oleh Maria Tengku Sabri,bukan Rokku tak suka Serina tapi Rokku rasa Maria Tengku Sabri is irreplaceable! Style dan cara pengacaraanya yang bersahaja membuatkan kita sentiasa menunggu JJCM setiap kali ia disiarkan,mungkin TV3 nak ubah JJCM dan menjadikan ia lebih berinfomasi dan bukan sekadar makan sedap saja.Who cares about those silly info anyway? Dah nama rancangan makan kita nak tengok makanan yang best! Makan! dan Alamat restaurant tu! Supaya senang kita nak terjah jugak nanti! Huahuahua.

Rokku tak suka perubahan yang dibuat TV3 ni dan Rokku rasa ianya takkan menjadi hit,macam ketika Aznil digantikan oleh AC Mizal untuk AF semuanya tampak kekok.Dah lah pelajar nyanyi tak best! Pengacara lak yang ado! Apa pun mungkin itu rezeki Serina yang sedang mengandungkan baby pertamanya bersama suami tercinta,bak kata orang anak tu rezeki.Rokku akan tonton episod baru JJCM nanti dan nak tengok mampu tak Serina menandingi style dan cara Maria Tengku Sabri mengendalikan rancangan itu.

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics