Feb 17, 2010

Jimmy Shanley Dah Bertunang Dalam Diam..

Jimmy Shanley pengacara bersama AF8 dan Trek Selebriti dikatakan telah pun mengikat tali pertunangan dengan gadis pilihannya,dengar cerita pertunangan itu baru saja berlangsung dan Jimmy mahu merahsiakan semua detail mengenai pertunangan rahsianya itu.
Tapi kenapa nak rahsia-rahsia pulak Jimmy? Bukan lebih elok dihebohkan ke benda baik ni? Time nak publisiti pandai cari wartawan tapi time yang semua orang mahu mengetahuinya dan hendak berkongsi kegembiraan bersama di rahsiakan pulak eh?

Mungkin Jimmy ada alasan kenapa dia berbuat begitu,Kita tunggu pendedahan siapakah gerangannya tunang si jejaka handsome malaya ini dan pastinya lepas ni Jimmy dah tak boleh lari sebab rahsia dah pecah.Kehkehkeh..

Rokku nak mengucapkan terima kasih kepada korang yang masuk ke Blog yang baru berusia 2 minggu ini dan menyokong Rokku! Huhuhu..Dalam masa 2 minggu Ragam Artis dah ada 134 fanpage followers dan traffic yang sangat membanggakan! Thanks guys! Rokku akan cuba yang terbaik untuk setiap hari menyampaikan gosip terbaik,terpanas dan tergempak buat korang! Please promote this blog kepada kawan-kawan korang jugak eh?

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics