Feb 12, 2010

Aizat Berzakat!

Semua tahu hasil dari nyanyian dan royalti Aizat adalah yang paling tinggi sepanjang 2009 dan hasil kreativiti Aizat juga diiktiraf industri muzik Malaysia dengan kemenangan Aizat pada Anugerah Juara Lagu baru-baru ini.
Rokku cukup suka dengan Aizat ni,sikap rendah diri ditambah bakat hebat yang dimilikinya bukan lah tiket untuk dia menjadi besar kepala tapi semakin ramai peminat semakin berbudi bahasa si Aizat ni jadinya.
Tak macam lain-lain artis yang perasan lebih kat industri kita yang kecil ni!

Dah dapat banyak duit Aizat berniat nak berzakat dan membantu golongan yang memerlukan,good Aizat! Dapat banyak duit dan rezeki tu semua dari Allah dan menyumbang kembali bagi golongan yang memerlukan adalah adalah sangat dituntut.Jangan ingat nak bayar cukai aje,zakat dan bersedekah tu yang membersihkan harta-harta.Cukai tu nak mengelak dari kena jail je!Huahuahua..Artis Malaysia ni lebih risau kalau tak bayar cukai dari risau tak bayar zakat! Zakat fitrah je yang diorang beriya-iya ingat dan tahu tapi zakat pendapatan sorang pon tak ingat! Contohi Aizat,pergi lah membayar zakat.Semoga rezeki anda lebih berkat dan akan datang dan terbuka lah pintu-pintu rezeki yang lain pula amin..

1 comment:

ceritakudandye said...

salam..

dye kuar kt paper yg dye nk byar zakat ape prasaan dye erk..
riak/bangga/rendah diri..
kita pown xtahu rite..
tp bg aq..perlu ke nk buat amalan kne bg tau satu malaysia..
nnti kompom2 la timbul prasaan riak tue kan..
ape pown aizat..
good luck okeyyh..

p/s:tangan kanan memberi tangan kiri tidak mengetahui..cukup lah sekadar kita yg tahu..jgn nk pi heboh kt semua org buat ape..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics