Feb 11, 2010

Artis M Larikan Anak Dara Orang?


Artis M ni sume orang kenal kot? Baru-baru ni kecoh kisah pasal dia ni mencuri handphone,tiba-tiba muncul lak kisah baru! Dia bawak lari anak orang yang baru aje tolong waktu dia kantoi dalam tahanan polis di negera jiran dulu.Bapak awek ni lah yang pergi menjamin dan membantu dia,last-last dia wat taik lak!
Dah la handphone orang dia kebas,anak dara orang pon dia nak kebas! Dari kecik sampai la besar Artis M ni tak pernah serik! Dari remaja dok buat hal,lepas satu-satu! Kes tu lah kes ni lah,kalau adik Rokku dah lumat kena kaki dah si Artis M ni! Huahuahua

                                     (Sekadar Gambar Hiasan XD)

Nak dijadikan cerita selepas macam-macam yang berlaku keluarga si gadis yang dulunya suka dengan Artis M ni dah muak dan takmo Artis M ni rapat lagi dengan anak mereka,Artis M pon dah terdesak agaknya dia pon ajak lah awek ni pergi makan-makan kat Johor.Lepas aje awek tu sampai Johor Artis M pon terus melarikanya ke suatu tempat,mungkin nak ajak kahwin kat siam kot? Dah la kaget family awek ni dibuatnya.Anak mereka hilang secara tiba-tiba dan gagal dihubungi!Last sekali family awek ni membuat laporan polis dan akhirnya mereka berjaya mengesan kereta dan awek ni di Johor tapi Artis M dah lesap ntah kemana.Mungkin awek ni akhirnya sedar yang Artis M ni memang sampah masyarakat,buat apa nak terdesak sangat dengan Artis M ni dan tidak mahu mengikut kata-kata manis Artis M ni untuk melarikan diri.

Aduh-aduh duh duh..Siot sungguh Artis M ni,macam-macam kes sepanjang tahun 2009 membawa ke 2010.Kes kalau menang saman ke,dapat anugerah ke,dapat duit seguni ke takpe gak! Ni kes yang menconteng arang ke muka keluarga dan mereka yang terdekat! Anak-anak camne? Pikir la sikit bai! Ko tu dah tua dan matang untuk menimbangkan segala benda yang baik dan buruk! Pintu taubat tak pernah Allah tutup untuk siapa-siapa pun! bertaubat lah!

1 comment:

fiRdaNi said...

sape artis M ni??hehehe

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics