Feb 15, 2010

Erra Fazira Tak Kisah Populariti Merudum.

Well,Erra dah jutawan dan ada segala-galanya memang lah tak kisah kalau nak populariti merudum betul tak? Hehehe..She have dominated this industry for so long! Sampaikan dulu ada cerita-cerita yang orang dah muak dengan Erra dan Siti! Balik-balik muka diorang macam Malaysia ni ketandusan bakat pulak,dah takde orang lain yang boleh gantikan Erra ke? Sekarang Erra dah ada suami dan anak yang menjadi keutamaan beliau dan secara perlahan-lahan dia mahu memperlahankan langkahnya dalam industri seni kita.

Rokku rasa Erra tak pernah merudum langsung! Until now Erra mempunyai filem yang mendapat keuntungan antara yang paling besar dalam sejarah perfileman negara iaitu filem Sembilu dan drama yang mendapat rating yang sangat tinggi di Astro! Erra sorang je yang boleh lakukan semua itu sepanjang penglibatanya dalam industri seni lakon and nyanyian tanah air.Sekarang  Erra mahu menumpukan perhatian pada keluarga dan mahu mengaktifkan semua Erra Fazira Entertainment dengan satu projek yang dirahsiakan pada pertengahan tahun ini.

Erra juga masih terikat dengan Wajah Ekslusif Astro selama 3 tahun dan Erra yang baru saja menginjak ke usia 36 tahun! redha dengan kejatuhan popularitinya kerana dia merasakan yang dia sudah merasa manis industri seni ini dengan begitu lama dan sudah tiba masanya untuk barisan pelakon berkaliber yang baru merasainya pula.
Erra menambah yang lakonan bukan lagi sumber mata pencariannya tetapi hanya lah secara suka-suka saja! Erkk? Dapat puluh-puluh ribu tu suka-suka ke kak Erra? Kehkehkeh Rokku nak mintak barang seribu dua boleh? XD

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics