Feb 26, 2010

Zizan Nin Nikah 19 Mac Ini

Rokku sebenarnya tak pernah menonton pun lakonan Zizan Nin ni,Hehehe Jadi Rokku tidak terlalu mengenali beliau.Zizan Nin bakal melangsungkan pernikahan bersama seorang wartawan penyiaran ntv7 yang bertudung! Awww..Mesti mau!

Mereka mengambil keputusan untuk bernikah setelah 3 bulan bertunang,dia seorang yang bersikap sederhana dan memahami karier Zizan Nin serta yang paling penting adalah keluarga merestui hubungan mereka ini.
Zizan menemui pihak wartawan setelah menghantar kad jemputan perkahwinannya yang akan diadakan di Dewan Perdana Felda,Kuala Lumpur.

Majlis tersebut juga akan berlangsung secara sederhana tanpa tajaan mana-mana pihak,wang hantaran kepada bakal isteri pula dirahsiakan,Zizan Nin menambah cukuplah saya mengatakan yang saya akan memberikan 7 dulang hantaran sementara pihak bakal isterinya pula 9 dulang seperti cincin,sejadah dan Al Quran.

Elok lah kalau dah nak kahwin,dulu dengan Rozita Che Wan tak jadi kali ni mintak-mintak berkekalan lah sehingga ke hujung nyawa! Tiada tajaan dan tidak menunjuk-nunjuk jumlah hantaran,Rokku memang respek lah Zizan Nin ni! Kadang-kadang orang yang menaja ni pun bukan ikhlas,kalau tak dapat publisiti seperti keluar majalah,surat khabar dan lain-lain diorang start lah mengumpat! Lebih baik pakai duit poket sendiri! Takde sebarang konflik dan majlis insyaAllah akan berjalan dengan lancar.Amin!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics