Feb 18, 2010

Jalan Cerita Video Clip Hafiz Dan Sabhi Saddi Serupa?

Hehehe,Biar korang yang tentukan ada tak persamaan yang besar didalam ke dua-dua video clip ini.Rokku nampak ada sedikit persamaan tapi pelik gak camne leh sama kan? Pengarah lain-lain tup tup jalan cerita ada kesamaan.Nak ikutkan Rokku jarang dengar lagu Melayu tapi bila dengar lagu Sabhi ni Rokku jadi suka pulak lah! Memang best lagunya! Dah popular ke kat radio lagu ni? Rokku kasi korang 2 video ni untuk korang tatap sendiri!



2 comments:

BubuPrincess_96 said...

nk dekat same lorhh,,

Anonymous said...

lembab ar lagu sabhi neyh.. penat 2ggu ape yg same nyew.. xdew la same sgt pown.. hurrr.. haziq pnye ag besh.. sronok n xbuhsan.. sabhi juz 2njuk dye pnye muke jewk ngah gapai2 tgn.. hurrr.. bohsannnn....

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics