Feb 4, 2010

Jue Aziz Dengan?? Hmm..


Ok first of all,Rokku memang tak tau nama menatang yang sedang memeluk Jue Aziz ni.So korang toksah la nak menambah peningkan kepala Rokku yang bergelut nak mencari apa species sebenar monyet,beruk,gibbon atau kongkang yang dipeluk dan memeluk erat si Jue Aziz ni.
All i know is gambar ni prove yang Jue Aziz seorang yang suka kan menatang-menatang yang pelik sikit dari kebiasaan.


Rokku rasa kos untuk membela menatang ni bukan sikit-sikit,tambahan pulak menatang ni mesti kena ada lesen baru boleh dibela dirumah dan bukan di Zoo atau Pusat pemeliharaan menatang.








Kalo korang dengan Rokku yang gaji ala-ala polis pencen ni je toksah la menyimpan angan-angan nak bela menatang ni,dari segi belanja je maybe kalah baby-baby kecik yang umo 2-3 bulan tu.
Yela kalo baby boleh gak mak dia sumbatkan nenen cap gantung tapi kalo menatang ni sanggup ke korang nak kasi nenen korang free-free?haha lu pikir la sendiri,tak tau la kalo si Jue Aziz sanggup kasi nenen free..hekhekhek..



Si Jue Aziz pon mungkin kesunyian dan nak berangan menjadi ibu dalam diam,so dia pon amik la menatang ni untuk dijadikan anak angkat segera.
Satu yang pasti adalah menatang ni takkan menangis macam baby kecik korang tu dan takkan buatkan jiran-jiran sebelah korang terbangun dari mimpi mereka...hukhukhuk

DIALOG BABY DAN MENATANG

"Ko ni telah merampas kaseh sayang pamily aku dari aku la beruk,dan skang aku nak geget pale ko yang beruban tuh!" Kata baby somel ini kepada si menatang itu

"Geget lah!,kalo ko geget aku geget balik pipi musyuk ko tuh!.Mood aku tengah baik ni sebab baru lepas dapat nenen Jue Aziz ehh!! nenen pemberian Jue Aziz dan ko jangan manyak bunyik baby somel!" Balas si menatang sambey mengeget jari..




Kesimpulan nya ada banyak,satu korang carik la menatang yang ada nilai komersial sikit dari menatang ni.Buatnya berkutu tak ke naya? Korang,anak,atok,nenek serta jiran yang suke dukung menatang ni pon terpalit dengan kutu-kutu menatang ni. Kehkehkeh

Kepada Jue Aziz kalo dah bersedia nak tamatkan zaman bujang calling-caling la Rokku yer? Rokku pon bujang jugak! XD

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics