Feb 11, 2010

Apa Motif Gambar Nabil Ni DiSebarkan?

Aduh,pelik gak bila tengok gambar yang tersebar ni.Nabil Raja Lawak dikatakan bersosial dengan teman-teman dan salah seorang nya adalah Farah Alya pelakon pembantu Nabil untuk musim pertama Lu Pikir Lah Sendiri di Astro tidak lama dulu.Bagi Rokku ni pics lama dan dah lapuk pon,persoalanya salah kah Nabil yang duduk hampir dengan arak dan bersosial secara sihat dengan teman-temannya?

Rokku tak nampak gambar Nabil minum,cium awek,raba-raba atau buat maksiat.Tapi dia bersentuhan kulit dengan Farah Alya tu memang ehem ehem lah tapi normal la amik gambar betol tak? Hehehe.
Bukan Rokku nak support Nabil tapi niat buruk disebalik penyebaran gambar ni boleh menimbulkan rasa ragu-ragu peminat dan itu tidak adil bagi Nabil yang hanya melepak dan menghabiskan masa bersama teman-temanya.Lagipun bukan Nabil yang gogok arak tu tapi orang lain dan nama Nabil pulak disebut sebagai tajuk utama!

Ntah la korang lihat dan adili sendiri gambar-gambar tersebut!

1 comment:

fiRdaNi said...

huhu..bia betol??botol arak ek 2?ish3..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics