Feb 17, 2010

Aznil Penkritik Tetap AF8!

Seriously we are missing Aznil Hj Nawawi badly! Kita nak Aznil ada dalam AF dan semua itu bakal menjadi kenyataan bila Aznil akan mengepalai barisan pengkritik tetap AF8 yang bakal bermula tidak lama lagi! Itu yang Rokku nak dengar!! Walaupun tak dapat Aznil sebagai pengacara tetapi dengan pengalaman Aznil yang sangat masak dengan industri hiburan Malaysia pastinya kritikannya nanti boleh membantu menaikkan semangat pelajar dan paling penting rating AF8!

Cuma Rokku taknak Aznil menjadi terlalu diplomatik dalam memberikan kritikan! Rokku nak Aznil jadi pengkritik yang garang,kelakar,penuh nasihat dan sentiasa memberikan komen yang logik! Jangan jadi macam pengkritik yang ado dalam AF yang lepas-lepas! Terlalu control sebab mengetahui yang AF sedang ditonton ramai! Rokku respect kritikan maut Ogy Ahmad Daud dan Adlin Aman Ramli.Cadangan Rokku gabungkan Adlin,Ogy dan Aznil! Baru gempak sikit AF8 ni.Huahuahua..

Cuma Rokku nak juga melihat pemilihan pelajar yang betul-betul boleh nyanyi dan bukan nak pilih pakej je! Please lah,cuba ubah sikit AF8 ni.Kalau tak berubah tahun depan tak payah sambung AF lagi buat je Akademi Carik Model dan Sore Sumbang Se-malaysia!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics