Feb 22, 2010

Jimmy Tinggalkan Trek Selebriti!

Jimmy Shanley akan tinggalkan Trek Selebriti untuk memberi laluan bagi dimensi dan tapak barunya sebagai pengacara baru diari dan konsert AF8 yang bakal bermula tidak lama lagi,Jimmy menyatakan rasa sedihnya setelah 6 tahun bersama Trek Selebriti dan mempunyai kenangan manis yang cukup banyak namun dia sedar yang langkah yang diambilnya ini adalah untuk maju setapak ke hadapan didalam karier pengacaraan beliau!

Rokku sendiri cukup meminati Trek Selebriti dan corak pengacaraan Jimmy dari mula sampai lah sekarang,Style Jimmy mengendalikan Trek Selebriti memang cukup bersahaja dan kini kita tertanya-tanya pulak siapa bakal pengganti Jimmy untuk Trek Selebriti? Adakah pengacara lama Astro Yasmin Hani akan kembali atau ada muka baru yang diberi peluang? Susah sangat kasi Rokku je lah! Rokku pon ade bakat jugak! Hehehehhe

Rokku harap AF8 ni bersinar dan bergemerlapan lah ye? Jimmy dan Sarimah sebagai pengacara adalah sesuatu yang baru dan lain dari yang lain.Pihak-pihak diluar sudah bersedia untuk menghentam Jimmy dan Sarimah andai kata ada salah dan silap mereka! So jadilah diri sendiri dan berikan komitmen 100% untuk memastikan kami semua tidak boring dengan pengacaraan yang hampeh!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics