Feb 7, 2010

Yuna Ikut Jejak Zee Avi Ke USA..

Selepas Zee Avi mengegarkan You Tube dan industri hiburan Malaysia dengan kejayaannya mendapat peluang untuk meluaskan bakat nyanyian nya ke USA seorang lagi penyanyi dari Malaysia bakal mendapat peluang yang sama iaitu Yuna yang popular dengan lagu Dan Sebenarnya tu.Yuna bakal ke USA pada Mac ini dan mencuba nasib disana selepas meletop-letop macam mercun pop di tanah air sendiri.

Dua bulan di USA akan digunakan oleh Yuna untuk cuba memikat hati pengemar muzik di negara Uncle Sam itu.Persoalanya mampukah Yuna menledakkan impak hebat seperti yang dilakukan oleh Zee Avi? Rokku doakan kejayaan Yuna disana nanti,Insyaallah.

Honestly Rokku lebih sukakan Zee Avi berbanding Yuna,bukan nak membandingkan mereka berdua tetapi genre muzik mereka boleh dikatakan lebih kurang sama.Mungkin sebab lagu-lagu dari Zee Avi lebih mencengkam kalbu Rokku,Lagu-lagu seperti Monte,Kantoi,Honey Bee,Bitter Heart,Poppy dan Just You And Me menyentak-yentak hatiku ini!

Rokku harap dengan pemergian Yuna kesana dia akan mampu mengabungkan idea muzik nya dengan producer dari sana akan meledakkan karya yang lebih mantop oleh Yuna.Kita semua pun tolong la doakan Yuna selamat pergi dan selamat pulang eh?

5 comments:

abc said...

yunaaaaa... <3 muahhh.. kih3

Anonymous said...

mcmnela pnerimaan msyrkt usa nnt ye? maklumla depe 2 kan ade islamphobia..lg 1, c yuna tu nnt msih mngekalkan imej bertudung die 2 x nnt ble dh pegi usa tue?

Anonymous said...

opcoz dy akan mengekalkan imej bertudung die...dan saya rasa US akan trima dy lebih dri org malaysia sendiri....Mereka org2 yg tahu menilai kesenian music..so, pmnat2 yuna..terutama KSMY~ n all her fans!!..tros sokong yuna k??dy artis unic yang berbeda imej dan character dri zee avi...

vda_lavender said...

yer..btl tue...i suka lagu just you n me..

vda_lavender said...

yer..btl tue...i suka lagu just you n me..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics