Feb 18, 2010

Nash Diarah Bela Diri,Bekas Isteri Tuntut 1.38Juta Ringgit

Hampir bermula perbicaraan penyanyi rock ternama negara Nash atau nama sebenarnya Jamlludin Elias yang menghadapi tuntutan harta bernilai 1.38juta Ringgit oleh bekas isterinya Datuk Sosilawati Lawiya! Mahkamah yang menetapkan tarikh 25mac ini untuk pihak Nash menfailkan pembelaan terhadap tuntutan tersebut,keputusan dibuat hakim Abu Zaky Mohammed pagi tadi.

Nash dan Sosila dilihat berpakaian serba hitam namun tidak bertegur sapa,Hilang sudah cinta didalam hati agaknya eh? Hukhukhuk..Perbincangan untuk menyelesaikan pertikaian ini secara baik telah diadakan namun telah gagal mendapat kata sepakat ke dua-dua belah pihak dan mahu perkara ini diselesaikan di mahkamah! Hmm..Susah sangat ke nak selesaikan di luar mahkamah? Maybe Datuk Sosilawati nak kan amount seperti yang dituntut namun Nash pula enggan bersetuju,akhir sekali ke mahkamah juga pihak peguam masing-masing akan menyelesaikanya!

20 november lalu Datuk Sosilawati menfailkan tuntutan di mahkamah tinggi syariah supaya Nash mengembalikan semua wang dan modal yang diberikannya,antaranya termasuklah saham perlaburan Amanah Saham Bumiputera dan Amanah Saham Wawasan 2020 yang semuanya berjumlah Rm200,000 serta Saham Public Mutual Berhad yang bernilai Rm500,000.Nash juga dituntut Sosila supaya mengembalikan semula pinjaman untuk Nash menyelesaikan pinjaman bank dan rumah yang bernilai Rm480,000!

Wow! bertapa pemurahnya Datuk Sosila ni eh? Sanggup kasi macam-macam kat husband tapi kira kurang syok sebab dia mintak balik! Hekhekhek. Untuk Nash kalau benar Sosila pernah memberikan itu semua,kenapa harus dia menafikan hak Sosila? Mungkin bagi Nash kalau dah kasi takleh amik balik kot? Nanti buruk siku! Huhuhu..Macam-macam kes artis Malaysia ni!

3 comments:

Anonymous said...

Dah kasi mintak balik? Buruk siku..hahahahah betul tu Rokku..

Anonymous said...

nak cikit..dapat 10k pun jadi lah.....

Anonymous said...

si sosila ni btl setan,idung cam babeh! br2 kena tangkap khalwat ngan mat bangla ke pakistan ntah! padanlah nash ceraikan kau! mmg isteri yg x baek!

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics