Feb 18, 2010

Linda Onn Tidak Tertekan Dan Mahukan Pakwe Handsome??

Macam-macam yang terjadi sepanjang 2009 yang lalu tetapi kisah Linda Onn di kelepuk kelepet dan di kebabo kan oleh bekas pakwe nya Fahrin Ahmad adalah kisah paling mendapat tumpuan sepanjang 2009-2010.Linda macam dah serik nak kasi kenyataan pedas kepada wartawan lagi dan hanya mahukan supaya kes tersebut dibawa ke mahkamah dan diselesaikan tanpa corat coret diluar lagi.

Linda mengaku yang dia tidak merasa tekanan walaupun banyak yang menghentam dirinya kerana semua yang berada disisinya termasuk lah keluarga,teman-teman dan rakan sekerja di Suria Fm menberikan sokongan yang kuat buatnya! Linda masih mengiyakan perihal yang dia di gedebush si Fahrin adalah benar dan bukan sesuatu yang Linda sengaja ada-adakan untuk menjatuh kan Fahrin.Rokku tak boleh komen,hehehe korang buat pertimbangan sendiri.Macam mana mahkamah nak handle kes ni,Susah sikit kot? Bukti fizikal yang menanda kan benar Linda di pukul oleh Fahrin sudah lama hilang,so macam mana nak buktikan?

Linda menambah yang lelaki dambaannya adalah seorang jejaka yang tidak lah perlu kaya macam Tan Sri Robert Kuok! Cukuplah sekadar sesesorang yang menghormati Linda,keluarga dan teman-temannya dan 'sedap mata memandang'! Macam Rokku! Sebijik! Ada chance..Kahkahkah.Apa pon Linda keep up the good work dan jangan biarkan semua tekanan dari pihak luar membebankan perasaan tu.Biar orang bercakap sebab kebenarannya cuma Allah yang tahu!

2 comments:

neo.. said...

all the best for cik linda!!! hehe

Anonymous said...

linda poyo..confirm kalah ABPBH..bajet posing nak tiru scha..sedar lah diri scha tu cun meletop ko tu muka jawa..!!

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics