Feb 15, 2010

Linda Bawa Que Haidar Lawat Sanak Saudara Di Amerika.

Rezeki anak pasangan hot Que Haidar dan Linda Jasmine apabila mama dan papanya dipilih sebagai tenaga pengajar untuk AF8,sebab tu lah orang cakap anak tu rezeki! Melayu sialan sekarang asik buang anak! Otak letak kat buntut,siap bakar lagi baby tu.! Aduhh..Berbalik kepada cerita Que dan Linda kalau layan sangat cerita melayu otak letak kat buntut ni semua tak jadi! Mereka akan ke Amerika untuk melawat sanak saudara disana memandangkan Que juga belum pernah melawat mereka.

Mereka sekeluarga termasuk lah anak Linda bersama bekas suami Qalif Khan dan baby comel mereka berdua Tengku Ratu Haidar akan meluangkan masa lebih dua minggu di Amerika.Best tu nak kirim beli cokolat boleh tak Que? Huahuahua..

Linda menambah kalau hendak diikutkan dia masih lagi belum bersedia untuk kembali mengendalikan AF kerana bayinya yang masih terlalu kecil,tapi dia merasakan dia akan melakukan 'yang terbaik' kalau tak sampai bila-bila pon dia tidak mahu menerima tawaran astro kerana memikirkan anak yang masih kecil.

Rokku puji Linda yang tetap aktif walaupun ada baby kecil tapi masih mampu untuk meneruskan khidmatnya sebagai tenaga pengajar AF8 dan tetap dapat memberikan sepenuh tumpuan untuk keluarga dan suami tercinta! Keep it up Linda dan Que.

3 comments:

abc said...

Otak letak kat buntut...?

hua3...

Rokku said...

bukan kat buntut je..kat semua tempat yang tak patot ade otak!! melayu mmg mudah lupa..

abc said...

saya melayu ow... ~terasa sya.. keh3

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics