Feb 5, 2010

Kenapa Fara Fauzana Ramai Peminat?


Rasanya tak ada lagi group "We Hate Fara Fauzana" di create pihak tertentu yang terlalu benci pada seseorang personaliti atau artis.Antara artis-artis yang terkena adalah We Hate Memey Suhaiza dan
We Hate Fasha Sandha sebagai contoh-contoh artis yang selalu kena carutan berbiso dari anda-anda diluar sana tu.
Fara Fauzana satu contoh yang lain dari yang lain,dia takde la cantek macam Nasha Aziz atau Natasha Hudson tapi dia ada peminat yang sangat ramai.In fact peminat Fafau dah mengalahkan jumlah peminat Perdana Menteri Malaysia Dato Seri Najib Razak di Facebook.Tak ke powderful si Fafau ni?


Orang suka Fafau sebab dia sporting,berpewatakan menarik,menyenangkan hati,takde kontroversi murahan,pandai layan peminat dan banyak lagi sebab.
Fafau pon seorang yang kurang mengambil serius gurauan-gurauan sinis dari sesiapa pun,contoh nya si Wahid pengacara bersama Melodi tu selalu kutuk peha si Fafau ni besar la,dia gemuk la tapi Fafau releks je dan amik semua tu sebagai gurauan semata-mata.



Peminat-peminat industri seni tanah air sebenarnya respek artis macam Fafau ni! Mereka bukan nak kan artis tu kena cantek,menarik,nampak dada bila berposing,pakai baju mahal atau ada kontroversi yang ntah ape-ape,tapi mereka nak kan role model melayu yang ade nilai.Hahaha mungkin Fafau ni banyak nilai-nilai murni dan muke suci Fafau ni la penyebab orang makin sayang dekat dia.
Kalau kita tengok pengacara Melodi yang lepas-lepas semua boleh dikatakan pengacara mulut laser dan keleseran mereka tu yang buatkan Melodi tu panas,tapi Fafau tak perlu semua tu untuk disukai penonton dan hanya dengan karisma Fafau yang selamba dalam segi penyampaian mampu membuatkan kita puas hati.





Rokku masih ingat mase Fafau masih dengan Skuad Perodua Era sebelum dia bergelar Penyampai Radio dan Pelakon,masa tu pon Rokku dah boleh senyum tengok gelagat dia dan sebab dia ni berkarektor menarik jugak la si Kudsia Kahar big boss Radio Era tu amik Fafau sebagai penyampai radio.

Korang jangan ingat Fafau bayar Rokku untuk memulia kan nama dia lak! Rokku tak makan rasuah tau! Rokku pon suci macam Fafau gak..kehkehkeh


Cuma Rokku nak menyampaikan mesej kepada artis yang rasa dengan pakai seksi,mahal,berwarna warni atau berpakej lengkap tu konon nya boleh membantu karier mereka untuk pergi jauh.
Fara Fauzana dah buktikan dengan karisma serta sikap yang betul sudah cukup untuk membantu menaikkan nama dan populariti.
Maybe perpatah ciptaan Fafau tu betol! Kurangkan Kontroversi Tingkatkan Prestasi! baru boleh pergi jauh! Apa pandangan korang lak?

2 comments:

Anonymous said...

betul!betuol!betol!

Rokku said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics