Feb 22, 2010

Ifa Raziah Rakam Semula Lagu Korea

Last skali kita dengar penyanyi Malaysia nyanyi lagu Korea yang diubah semula adalah ketika Hazami membuat kemunculan dengan menyanyikan lagu Sonata Musim Salju yang digubah dengan manis sekali ke dalam bahasa melayu oleh Hazami.Rokku ingat lagi bila alunan suaranya yang sangat merdu tu membuatkan Rokku kompius! Hazami ni lelaki ke pompuan? Huahuahua..Memang layan lah lagu tu.

Kini dengar cerita Ifa Raziah pula bakal tampil dengan lagu Korea yang diubah semula dan dengarnya adalah merupakan sebuah lagu yang popular giler kat Korea! Mesti interesting bila Ifa Raziah yang gedik-gedik manja tu membawakan lagu Korea tu kan? Huhuhu..Korea memang pandai hasilkan drama-drama cinta yang buatkan semua awek cair dan meleleh.Diorang cakap pakwe Korea handsome,Huh! Mata sepet camtu handsome ape? Tak handsome lah! XD

Impak lagu Korea yang popular memang besar! Kita kena nantikan samaada Ifa mampu atau tidak menghasilkan impak yang sama terhadap pendengar disini pulak,Ntah-ntah radio taknak mainkan lagu tu! Hahaha..Diorang nak mainkan lagu Wali Band lah,Kangen Band dan band-band merepek dari indonesia supaya orang kita menghayati lagu indonesia yang hebat! Huh!

2 comments:

Anonymous said...

huh????! si mama seksi nak nyanyi lagu korea?wait n see hehehe..

dan huh!!!sungguh tak minat band2 indon!btl2 mat indon lagu2 derang tu...klu kd minatlaaa...

Rokku said...

haha..band indon masok sini tkpe gak maey..but radio kita ni terlalu bagi muka kat diorang..tkleh la cmtu..sampai banyak lagu artis kita yang tkde peluang utk dimainkan..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics