Feb 4, 2010

Gambar Nora Danish Yang Mantop!


Hahaha..Welcome-welcome ke blog baru yang sangat cute ini.Sebagai post pertama blog Rokku memberikan Nora Danish the honor untuk memulakan perjalanan blog Rokku ini.
Gambar ni Rokku dapat dari profile Facebook Nora Danish tapi Facebook Nora ni tidak dibuka kepada peminat-peminat nya sebaliknya hanya untuk rakan artis dan kenalan rapat Nora sahaja. (Sila Click untuk besarkan gambar) 



Sangat pelik bila ada artis-artis yang hanya membuka Profile Facebook untuk rakan-rakan tetapi tidak untuk peminat-peminat diluar sana,nak kategori kan mereka ni dalam kategori artis ape eh? Lu pikir la sendiri.
Apa yang Rokku tau adalah Rokku respect artis-artis yg mesra peminat diFacebook seperti Abby Abadi dan rakannya semasa bersama dengan kumpulan Elite iaitu Azza Elite yang baik melayan peminat dan hampir setiap komen peminat dibalas dengan mesra,even Fara Fauzana yang ada beratus ribu peminat diFacebook tu pon sangat mesra bila layan komen-komen yang sepanjang rail komuter dari seremban ke rawang tu.



Dengar cerita yang Nora sedang hangat bercinta dengan pakwe baru,untuk korang-korang yang ada hati nak menyunting Nora tu baik korang lupakan aje lah.
Jangan bermimpi basah dimalam hari kerna si Nora sudah ada yang punya..Hukhukhuk.



Apa pun Nora,Rokku nak ucapkan good luck untuk perhubungan baru Nora nanti.Semoga hubungan yang dibina nanti tak diganggu oleh langau-langau liar yang berkeliaran mencari mangsa diluar sana tu. Kan Nora kan?






5 comments:

Anonymous said...

hot eh ND ni..dia dgn qabil kan skrg??xtahu la btol ke x...hehe

Rokku said...

kehkehkeh..Qabil ambak ke? hmm..bukan kot..menurut sumber2 tertentu anak orang vip gak pakwe baru nora ni..nanti Rokku siasat lagi..

Anonymous said...

siasat jgn x siasat

Anonymous said...

2la die kwin gan org kaye lom kompem bhgia

Anonymous said...

menangis la ko jejai...gi lah kat fasha sundal yang dah ala ala suam-suam kuku tuh..wahkahkah..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics