Feb 16, 2010

Gambar Balak Nora Danish?


Hahaha,Ini lah balak terbaru Nora Danish!! Manis tak orang nyer? Kehkehkeh.Sampainya hati Nora menduakan Rokku yang setia mencintai dirinya ini dan memilih mamat yang tak seberapa ni! Kenapakah Nora? Dia ada kereta Bentley ke? McLaren Merc Ke? Rokku pon ada semua tu! Tapi dalam Play Station Rokku je lah,Huahuahua.

Gambar ni Rokku dapat dari sebuah forum hiburan tapi tidak diberitahu pula siapa sebenarnya gerangannya mamat berdahi lebar ini! Huh! Ntah-ntah bukan balak Nora tapi cuma kawan baik je (Ada chance!)
Dari sumber yang Rokku dengar pula teman lelaki Nora yang baru samaada mamat didalam gambar ini ataupon bukan adalah anak seorang VIP! Sama macam bekas husband Nora dulu si Jejai tu! Tapi Jejai telah dirampas Tupai betina tak sedar diri pulak! Kesian Nora! Kalau bekas husband kau tak kasi respon pon tak jadi jugak Nora! Dua-dua tak sedar diri sebab tu la jadi macam tu.Sabar je la Nora!

Rokku harap dan doakan agar perhubungan terbaru Nora ini mendapat rahmat dan terhindar dari kekacauan makhluk species kotor dan najis yang suka menganggu ketenteraman rumah tangga orang lain! Moga kali ni akan berkekalan selamanya eh Nora? Amin!

4 comments:

abc said...

wahahaha,, kesian rokku...

Rokku said...

wahahha..suke ko eh bubu..

abc said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

AMBOI KAU ROKKU..X BAIK WT STATEMENT GITU......"TUPAI BETINA RAMPAS MRMPAS TU..ELAKKAN GUNA STATEMENT SEBEGITU.....

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics