Feb 22, 2010

Cabar Wartawan Bersumpah Dan Pegang Al Quran! "Saya Minta Maaf" Puteri Sarah Liyana

Lepas pakwe kini awek pula membikin panas kepada wartawan hiburan dengan mencabar seorang wartawan yang dikatakan menfitnahnya! Wartawan itu dikatakan menjadi penyebab kontroversi pergaduhan diantara Ammar dan Sarah sehingga Puteri Sarah Liyana mencabar pihak tersebut untuk mengangkat dan bersumpah dengan Al Quran di Facebook!

Saya berkata sebegitu kerana saya tidak diberikan peluang untuk menjelaskan perkara yang sebenar,Saya minta maaf.Saya menjadi mangsa keadaan kerana hanya mendengar dari sebelah pihak saja iaitu Aminah Rhapor pengarah filem Lu Pikir La Sendiri.Seorang wartawan telah memberitahu Aminah Rhapor tentang pergaduhan Ammar Dan Sarah sehingga menyebabkan Sarah meninggalkan sesi tayangan perdana filem tersebut.Sarah sebenarnya meninggalkan majlis kerana perlu bergegas ke lokasi pengambaran Atillia dan bukan kerana bergaduh dengan Ammar.

Kerana terlalu marah Sarah telah mengeluarkan status Facebook yang meminta Wartawan tersebut bersumpah jikalau benar dia tidak menyebarkan fitnah tersebut,dan membuatkan semua wartawan hiburan tempatan yang lain turut mempercayai kisah pergaduhan semasa sesi tayangan perdana filem Lu Pikir La Sendiri.Ditanya mengenai adakah dia mengelak untuk bertemu wartawan Sarah mengatakan yang dia sebenarnya sedang sibuk dengan pengambaran drama Atillia dan terkejar-kejar dengan pelajarannya di Unisel.

Dalam hal ni nampak sangat Sarah menjadi mangsa keadaan,si wartawan lahabau tu pulak ape pasal sebarkan berita yang bukan-bukan pasal pergaduhan Ammar dan Sarah masa tayangan perdana tu? Ni antara jenis wartawan yang tidak beretika,Rokku nak sangat tau sapa wartawan tu.Dengar cerita Si Ammar tu nak saman wartawan tu! Mampos,kan naya jadinya.

Rokku nak korang pulak bersumpah! Yang korang akan masok blog ni dan promote kat kawan-kawan lain kalau tak Rokku hantar antu kopek kat rumah korang! Suh dia kacau korang time korang tengah tido! Huahuahua..

2 comments:

Anonymous said...

lagi satu contoh bodoh artis 1malaysia hasil gagasan umnobn...donkey nak sumpah2 guna Al-Quran ni ala umno je....poyo hahahaha

Anonymous said...

oit..wartawan kat malaysia mmg xdek etika..lousy giler buat keje..

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics