Feb 24, 2010

"Bertudung Kena Disertai Niat Yang Betul" Zila Bakarin

Sejak bila pulak kalau nak bertudung kena disertai niat? Bukan bertudung tu satu kewajipan ke? Nak tutup aurat tak pakai niat-niat ni kak Zila oii.! Rokku kadang-kadang panas gak dengan statement jahil dari artis-artis Malaysia ni! Kalau ye pon nak membela diri yang tak bertudung jangan lah sampai anda menunjukkan kejahillan anda yang sebesar unta padang pasir tu!

Zila Bakarin memang kita tau seksi dan selalu tampil dengan fesyen yang 'menarik',kalau nak ikutkan pon dia bukanlah sepopular mana.Cuma watak-watak jenis pengoda dan jahat yang diberikan kepadanya memang menjadi! Sebab orang akan totally menyampah dengan dia! Itu bukti dia seorang pelakon yang baik! Tapi bila nak beri kenyataan tu biarlah yang logik dek akal dan tidak merendahkan martabat diri sendiri pula! Rokku cuma menasihati,Rokku pon tak betul jugak jadi ramai yang menasihati Rokku dan itu jugaklah yang ingin Rokku tekankan didalam kisah ni!

Terpulang pada Zila samaada mahu bertudung atau tidak,tidak bertudung belum tentu tak cium bau syurga! Itu semua ketentuan Allah,Zila berpakaian seksi juga Rokku tidak kisah kerana ada ramai lagi yang lebih seksi darinya.Tetapi kenyataan yang jahil dan tak masok akal dalam topik bertudung tu harap dijauhkan lah eh? Sebab nanti ada pulak orang-orang diluar yang terpengaruh dengan statement Zila dan berpendirian yang menutup aurat itu harus datang dengan niat yang betul,Tuhan kena bukak kan hati lah dan macam-macam lagi statement merepek yang akan keluar! Hidup biar banyak bercakap tentang fakta dari mengada-gada kan fakta! Huahuahua..Dato Siti pulak amacam? Bila nak bertudung? Belum dibukakan pintu hati lagi ke? Hehehehe..

1 comment:

ANTON said...

INI BUKTI ARTIS BODOH 1MALAYSIA HAHAHAHAHA...DONKEY CAKAP JE LA TAK NAK PAKAI TUDUNG KENAPA NAK PUSING2..DIA NI MANA PI DAH TAK LAKU KE?

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics