Feb 10, 2010

Berita Harian Bikin Gempak!

Baru je Berita Harian pukul canang mengatakan yang Tiz Zaqyah sedang ketinggalan dalam segi undi kepada Fasha Sandha,hari ni sekali lagi berberapa 'hint' tentang carta perjalanan undi Anugerah Bintang Popular yang mereka anjurkan.Antara hint yang dikeluarkan oleh Berita Harian adalah Linda Onn sedang mengejar Fara Fauzana untuk ketegori Penyampai Radio Wanita Popular!Hahaha nak tergolek Rokku dengar hint dari diorang ni,sah-sah Fara Fauzana takde saingan untuk ketegori tu diorang cuba nak bikin gempak pulak dengan niat mahu undian berterusan datang dari peminat-peminat yang fanatik kepada Fara!

Fahrin dikatakan langsung tidak memberikan cabaran kepada Aaron Aziz,Fizz Fairuz,Fizo Omar dan Remy Ishak!dan memberikan pertanda bahawa Aaron Aziz sedang selesa dihadapan calon-calon Pelakon TV Lelaki Popular.

Pengacara baru AF8 Sarimah Ibrahim juga dikatakan sedang mendapat undian yang bertalu-talu dan mengatasi Fara Fauzana,Cheryl Samad,Raja Azura dan pengacara Majalah 3 Nurul Syuhada bagi ketegori Pengacara TV Wanita Popular.Sarimah dikatakan mendapat undian hasil popularitinya yang menjadi hos bagi rancangan realiti tv The Biggest Loser Asia yang sedang hangat disaluran Hallmark.

Dato Siti Nurhaliza dikatakan sudah jauh meninggalkan Yuna,Stacy,Mila dan Jaclyn Victor untuk Penyanyi Wanita Popular dan Mawi terus mendominasi ketegori Penyanyi Lelaki Popular meninggalkan Faizal Tahir dan Aizat yang ternyata lebih hangat dari Mawi untuk tahun 2009-2010!
Bagi Rokku ni semua taktik nak carik undian lebih dari peminat dan pembaca Berita Harian,mungkin juga taktik ni akan berjaya dan kalau nak tau betul ke tak hint-hint dari Berita Harian tu kita tunggu Anugerah Bintang Popular yang akan berlangsung tidak lama lagi!

Berikut adalah Carta Mau Cari Lebih Undian Dari Berita Harian!

Penyanyi Duo/Berkumpulan Popular
Bunkface adalah saingan Adam Stacy, Meet Uncle Hussain


Penyanyi Nasyid Popular
Raihan adalah saingan Rabbani 


Pelakon Filem Wanita Popular
Liyana Jasmay adalah saingan Maya Karin


Pelakon TV Wanita Popular
Fasha Sandha adalah saingan Rozita Che Wan 



Pengacara TV Lelaki Popular
Aznil Nawawi adalah saingan Faizal Ismail, Ally Iskandar 



Penyampai Radio Lelaki Popular
Faizal Ismail adalah saingan Aznil Nawawi, Kieran 



Artis Komedi Lelaki Popular
Saiful Apek adalah saingan Zizan, Nabil 



Artis Komedi Wanita Popular
Kenchana Dewi adalah saingan Noorkhiriah 



Artis Baru Lelaki Popular
Akim adalah saingan Hafiz, Black 



Artis Baru Wanita Popular
Isma adalah saingan Tiz Zaqyah

1 comment:

Anonymous said...

KC banyak cakap dan berbelit-belit. Kes Diana dan Nurul bukan kes pertama yang waa dengar. Waa baik dengan staff kat sana. Waa banyak dengar komplen dari artis lain juga. Kebanyakan kes tak bayar artis dan buat artis macam sampah. Pekerja pun dia orang buat macam sampah. Masa KC kat radio station pun dia ada banyak kes berjanji tak ditepati. Metadom tukar ke Alibi pun sebab waa dengar Metadom ada kes saman dari syarikat besar. Tunggu dan lihat lah. Tak lama lagi, bungkus la kompani ni...

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics