Apr 13, 2010

Pejabat Erma Fatima Dipecah Masuk


Pejabat Erma Fatima iaitu Rumah Karya Cipta Sdn Bhd yang terletak di Wangsa Maju telah dipecah masuk oleh lahabau-lahabau yang ber IQ rendah dan telah mengalami kerugian sebanyak RM 7,000 pada jumaat lalu 9 April 2010.

Kejadian disedari oleh petugas pejabat bersebelahan yang melihat pintu jeriji besi pejabat Erma telah dipotong.
Antara barang yang dicuri adalah Komputer,TV Plasma dan wang tunai! Adehh nape letak wang tunai kat office Erma oii? Bawak lah balik duit tu kok ye pun..

Tadi Rokku cakap yang diorang ni ber IQ rendah kan? Tapi mungkin jugak diorang ni ber IQ seperti adik Adi Putra tuh sebab Erma merasakan yang pencuri tersebut seakan tahu tentang kedudukan CCTV dipejabatnya.Lebih powderful adalah bila pencuri tersebut membawa lari CCTV tersebut sebagai tanda kenang kenangan! Wakakakak..

Erma telah membuat laporan polis di balai polis Wangsa Maju.Yang menyusahkan Erma adalah bila banyak kerja grafik untuk drama dan teaternya disimpan didalam komputer yang dicuri dan itu menangguhkan projek-projek Erma yang sedang berjalan.Takpe lah Erma,Dugaan tuh.Lalui dengan tenang dan lepas ni kena kerja keras lah nak recover balik data-data yang dah hilang.Buat pencuri tuh,moga-moga korang cepat mampos!

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics