Apr 7, 2010

Gambar Boyfriend Baru Nurul




Nurul ni sentiasa cool jer sejak awal dia menjadi selebriti,Kalau dalam apa jugak situasi dan walau bagaimana teruk sekali pun dia diterjah dan disoal semasa keruntuhan rumah tangganya bersama komposer terkenal Ajai dulu dia akan sentiasa tersenyum dan tak pernah sentap bila menjawab soalan wartawan! Senang cakap Nurul memang antara artis wanita yang Rokku senangi dan salute.Walaupun Album terbaru darinya senyap je,sampaikan satu lagu pun tidak dimainkan di radio dek kerana terlalu banyak lagu hendon yang diputarkan di radio-radio tempatan.

Lama diam dan merahsiakan siapakah jejaka yang sedang memekarkan bunga dalam taman dihatinya serta mengelak bila ditanya soal kahwin semula kini Nurul sudah mula menayangkan buah hatinya yang boleh tahan gak handsome nya! Kalah Ajai kan? Huahuahua... Bila dah bawak boyfriend ke majlis besar seperti ABPH 2009 tu tandanya apa? Haaa..Dah ready la tu,nak menamatkan zaman janda! Ape ke peliknya bunyi ni,menamatkan zaman janda..Wakakakaka...


Nama abang handsome milik Nurul ni adalah Ryzal. Dan tengok dari gayanya macam orang kaya je? Huhuhu..Ryzal ni berkerja disektor kewangan,post mesti mantap mamat Ryzal nih! Dengar cerita mamat ni lebih muda dari Nurul,Bila ditanya mengenai boyfriend nya itu makin berseri-seri muka si Nurul ni.Nampak sangat tengah angau!

" Kami mula berkenalan sejak berberapa bulan yang lalu dan sekarang kami masih lagi dalam proses mengenali hati budi masing-masing " (Ayat standard artis,alahh korang macam tak biasa jek)
" Ya dia adalah lelaki yang istimewa didalam hidup Nurul sekarang ni,Kami satu kepala.Dia suka buat lawak dan membuatkan Nurul ketawa,Saya sangat selesa bersamanya "
Yelah Nurul,Rokku pun harap dan doakan yang terbaik untuk perhubungan ini.Dah bawak jumpa family kan? Elok lah kenal-kenal yetak? Dah serasi nanti senang lerr..Tinggal lafaz akad nikah jek! Hehehehe..

1 comment:

Anonymous said...

ensem g dr abg ajai tu hehehe

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics