Apr 8, 2010

Dira Dan Ash 'Bau' Bercerai


Ehh..Macam baru je kita tengok diorang ni kat Sehati Berdansa kan? Kemesraan dan chemistry yang ditunjukkan di Sehati Berdansa tu sangat real,Tak sangka pulak dalam diam-diam rumahtangga yang dibina dan dikurniakan seorang puteri sedang berantakkan.Pasangan Dira dan Ash telah pun memohon untuk mengesahkan penceraian di Mahkamah Syariah.
Ash yang diminta mengulas mengatakan ini adalah sejarah didalam keluarganya kerana tiada seorang pun didalam keluarga Ash yang bercerai berai.Tapi ini semua ketentuan Tuhan,Usaha yang dilakukan untuk menyelamatkan perkahwinan tersebut telah dilakukan namun kalau tiada jodoh saya tidak mampu untuk melawan kehendak takdir.

" Apa yang boleh saya katakan adalah saya mahu menjernihkan kembali hubungan kami,Ia tiada kena mengena dengan status dirinya yang datang dari keluarga yang berada.Tapi ini melibatkan masa depan anak kami,Tapi kalau soal hati sudah berkata tidak mahu mungkin saya telah gagal bertindak sebagai ketua keluarga."
" Saya taknak kata punca rumahtangga kami bermasalah kerana Dira yang berubah dek dunia glamor dan orang ketiga.Saya sendiri tidak tahu punca Dira berubah,Yang saya tahu adalah Dira amat kuat berkerja,Pergaulannya mungkin menyebabkan dia berubah tanpa dia sedari."

Gempak gak statement dari Ash ni,berubah ke Dira selepas popular? Memang Dira makin popular dengan drama yang diterbitkan syarikatnya sendiri dan selalu dimainkan di Astro serta pencalonan top 5 ABPH baru-baru ini.Dira yang turut dihubungi juga tidak keberatan untuk meluahkan kisah rumahtangga mereka.
" Saya kecewa dengan perkahwinan ini,ianya tidak seperti yang saya harapkan.Saya melalui keadaan begini mungkin kerana saya terlalu berharap."
" Saya hanya mampu melakukan yang terbaik,jika tidak dapat mempertahankan rumahtangga ini saya redha.Sebab saya taknak kecewa sepanjang masa.Apa yang penting adalah masa depan anak kami,Soal kebajikan anak saya tidak mempunyai masalah berkongsi hak bersama Ash.

Bila ditanya mengenai populariti yang membuatnya lupa dan berlaku curang Dira menjawab..
" Kalau saya sudah lama hendak berlakon saya tidak akan kahwin awal! Saya ikhlas dengan apa yang saya lakukan termasuk dengan membabitkan diri didalam dunia seni.Saya mahu menjadi ibu yang baik kepada anak saya."
" Saya juga berharap Ash akan melalui susah senang bersama-sama tetapi apa yang terjadi adalah sebaliknya.
Mungkin juga faktor usia kami yang muda membuatkan kami berfikir secara kebudak-budakan."
Bila sayang dah pudar dan cinta dah layu camni lah jadinya.Tak boleh nak salahkan Dira atau pun Ash sebab yang diceritakan disini cuma 5% dari kisah sebenar.Kalau kisah cerai berai ni macam tak best je kan? Kalau kisah kahwin ke dapat anak ke tu Rokku bersemangat sikit.Takpe lah,dah takdir.Laluilah hidup dengan senyuman eh Dira dan Ash. sumber

No comments:

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics