Apr 26, 2010

Gambar Dato Siti Nurhaliza Di Starbuck Sambil Layan FB


Boleh caya ke Dato Siti Nurhaliza lepak kat Starbuck sambil menikmati Wifi percuma macam orang lain? Huhu Pelik je kan? Tak kena serbu dengan peminat ke,baru je nak surf internet terus kena serbu dengan orang-orang yang nak mintak autograph! Dah nama pun Dato Siti Nurhaliza,Dari indon sampai lah ke orang nepal pun kenal dengan dia.Tapi dalam gambar ni takde pulak orang mengacau eh? Starbuck kat Zimbabwe kot ni..Kehkehkeh..
Comel je laptop Dato Siti Nurhaliza ni,Sedondon dengan baju dan orangnya! Hehehe..Layan je lah..


1 comment:

chedd.eddie.yusoff said...

ini gambar diambil oleh iparnya di MidValley KL lepas dia abis MHI tv3

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics