Apr 27, 2010

Atilia Rugi RM30,000 Rumah Di Pecah Masuk


Kesian Atilia bila banyak barang-barang yang mempunyai nilai sentimental baginya hilang apabila kondominium miliknya di Metropolitan SQ Damansara Perdana dipecah masuk.Atilia dikatakan kerugian hampir RM 30,000 setelah komputer riba,kamera digital dan 10 utas jam tangan berharga dan berjenama dicuri.

Semasa kejadiaan Atilia tidak berada dirumah dan menyedari rumahnya telah dipecah masuk pada malamnya.Atilia juga mengesyaki yang rumahnya dipecah masuk oleh seseorang yang dikenali olehnya.Hmm.. Sape tu Atilia? Pak Guard Nepal tu ke? Kehkehkeh..Setelah pulang ke rumah kira-kira jam 8 malam,Atilia mendapati rumahnya berselerak dan terus membuat laporan polis serta melaporkannya kepada pengurusan kondominiumnya.

Paling Atilia sedihkan adalah kehilangan jam tangan berjenama Raymond Weil kepunyaanya yang juga merupakan hadiah istimewa dari seseorang.
" Nasib baik pencuri itu tidak mengambil duit dan barang berharga yang lain.Susah saya nak luahkan tentang insiden yang berlaku ini.Mungkin sudah ditakdirkan nasib saya kurang baik pada hari itu.Tambahan pula ia pertama kali berlaku kepada saya.Selepas ini saya akan lebih berhati-hati dan sukar untuk mempercayai orang lain " Ujar Atilia.

Sabar lah Atilia,Biar barang yang hilang jangan awak yang menjadi mangsa.Atilia cakap orang yang dikenali yang buat onar dikediamannya itu.Mungkin jugak suspek yang bermain dikepala Atilia telah pun Atilia beritahu kepada pihak polis.Kalau dapat tangkap pun rasanya takde harapan nak dapat balik barang-barang tu.Pencuri tuh awal-awal dah lelong kat E Bay atau Mudah.com kot? Huhuhuhu...

1 comment:

M!Er4N said...

ciannya atilia..da nasib dia..hope dpt la tngkap sape dalangnya

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics