Apr 19, 2010

Gambar Tunang Aziz M Osman Dan Puteri Lily Lokman


Huhuhu..Dasat! Buat ke sekian kalinya abang Aziz M.Osman kita tersenyum duduk disinggahsana walaupun hanya majlis pertunangan.Hehehe..Selepas gagal dengan perkahwinannya sebelum ini bersama dengan pelakon Nor Aliah Lee gagal dan perkahwinan seterusnya bersama dengan seorang ustazah Radhiah Ramli juga gagal dan salah disisi agama apabila ustazah berkenaan masih lagi didalam edah apabila melangsungkan pernikahan dengan Aziz M Osman.

Sekarang Aziz M Osman telah melangsungkan pertunangannya dengan seorang pelakon Rokku rasa tapi belum femes lagi budak nih,Anak kepada pengarah terkenal Luqman Ghani! Iaitu Puteri Sarbainun Lokman atau nama komersialnya Puteri Lily Lokman.Sedap ape Sarbainun tuh? Unik je.. Nak jadi artis kena ada nama komersial ye tak? Ahaks..Aziz M.Osman 48 dan Puteri Sarbainun Lokman 21 selamat ditunangkan di Taman Lagenda Mas,Cheras,Kuala Lumpur.


Majlis hanya dihadiri oleh saudara-saudara dan teman rapat kedua belah pihak,Seniwati Afida Es yang juga merupakan ibu kepada Aziz M Osman meluahkan rasa gembiranya dengan pertunangan ini dan mengharapkan jodohnya pada kali ini berpanjangan hingga ke akhir hayat.Amin juga dari kita semua.Jumlah hantaran pula dirahsiakan oleh kedua-dua pasangan( Mesti tinggi hantaranya nih!) dan 6 Jun hadapan akan termetarai lah ikatan pertunangan ini dengan majlis pernikahan dan perkahwinan Aziz M Osman dan Puteri Lily Lokman.Cayalah bro! Semoga semuanya akan berjalan lancar menjelang ke hari bersejarah nanti eh..

P/S Sorry baru dapat 1 gambar..Ni pun dapat songlap je..Nanti Rokku tambah lagi.. XD

1 comment:

Oong-ong said...

hai..yg muda aje lah kan die ni..nk jodoh..nk wt cmne

Post a Comment

wibiya widget

Related Posts with Thumbnails
Web Analytics